اجتماعی

کارکنان شعبه دانشگاه در سرقت دخالت داشتند؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تاکنون دخالت هیچ یک از کارکنان شعبه دانشگاه بانک ملی ایران در سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه محرز نشده است.

به گزارش روند بازار، عدم دخالت کارکنان در ماجرای سرقت صندوق امانات محرز است؟

به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با بیان این که هیچ کدام از کارکنان شعبه دانشگاه اثبات شده تاکنون مداخله و ارتکاب اعمال مجرمانه ای در سرقت نداشته‌اند، گفت: برای پیشگیری از سرقت های احتمالی دیگر و همچنین ارتقاء زیرساخت های امنیت شعب، تعامل و ارتباط نزدیک نیروهای حفاظت فیزیکی و فنی بانک با نیروهای متخصص پلیس لازم و ضروری است.

وی گفت: پلیس بعد از گزارش سرقت از شعبه با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شد و با اقدامات وتلاشهای شبانه روزی ۱۳ نفر از سارقان بانک که بخشی در داخل کشور و بخشی در خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.

علی ولی پور گودرزی در ادامه تصریح کرد: بخش اعظمی از اموال کشف شده است و تلاش داریم که همه اموال را به بانک ملی ایران تحویل دهیم تا از این طریق اموال کشف شده در اختیار خسارت دیدگان قرار گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا