اقتصادی

درآمد هدفمندی چندبرابر یارانه های پرداختی است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: درباره درآمد حاصله ناشی از هدفمندی یارانه ها بین مجلس و دولت اختلاف وجود دارد و درآمدها بیش از یارانه است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، کیوان مرادیان شامگاه پنجشنبه در برنامه جهش تولید سیمای طبرستان با بیان اینکه یکی از موارد اختلافی بین دولت و مجلس درباره منابع ناشی از هدفمندی یارانه‌ها است، گفت: مجلس معتقد است که منفعت و صرفه جویی ناشی از هدفمندی چندبرابر یارانه‌هایی است که پرداخت می‌شود.

وی افزود: آمار مجلس از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده ولی آمار دولت حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان است و با این آمارهای دولت هیچ وقت به تولید کمک نخواهد شد درحالی هدف اصلی هدفمندی یارائه ها کمک به تولید بوده است.

وی ادامه ادامه داد: کمیسیون بودجه به صورت ویژه به مسائل هدفمندی یارائه ها خواهد پرداخت.

مرادیان با اشاره به هزینه تمام شده برق بسیار بالا است، گفت: پرداخت نشدن به موقع مطالبات و به روز نشدن شبکه‌های برق از جمله مشکلات و تبعات است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا