ورزش

دراگان اسکوچیچ: دیدارهای سختی در دور نهایی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم روی نیمکت این تیم هستم و می خواهیم به خودمان نگاه کنیم نه رقیبانی که داریم.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ پس از پایان قرعه کشی دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: در ابتدا باید بگویم مربیگری در ایران باعث افتخارم است. به خوبی می‌دانیم بازی‌های سختی در مرحله نهایی داریم و باید در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم،. قطعاً برای این رویارویی انگیزه‌های زیادی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که با شبکه تلویزیونی AFC گفتگوی اینترنتی داشت در پاسخ به سوال مجری درباره چگونگی کسب هفت پیروزی متوالی با بازیکنان ایرانی تاکید کرد: بله ما در ۷ بازی برنده شدیم و این نشان می‌دهد تیم در فرم قابل قبول هست. از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار داریم و آماده هستیم تا در ادامه رقابت‌ها از بازی‌ها لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره دیدگاه خود برای بازی در گروه A با تیم‌های ملی کره جنوبی، امارات، عراقٰ، لبنان و سوریه خاطرنشان کرد: ما به تیم خودمان و شرایطی که داریم نگاه می‌کنیم و به بقیه تیم‌ها کاری نداریم. تجربه بازی مقابل عراق و سوریه داشتیم و برای ما فرقی نمی‌کرد با چه تیمی همگروه شویم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

خبرنگار: مهدی مرتضویان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا