اقتصادی

افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد خواهد بود؟

یک نماینده مجلس گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی حدادی گفت: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص‌های مهمی است که با تکیه بر آن می‌توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می‌باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است که این امر سرعت بخشیده شود.

علی حدادی روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص‌های مهمی است که با تکیه بر آن می‌توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می‌باشد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ و ارتقای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی نظرآباد نیز از مطالبات مردم شهرستان‌های غرب استان البرز است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی چهارباغ و توجه ویژه به ایثارگران جامعه تامین اجتماعی از دیگر مطالبات مردم این شهرستان‌ها است.

منبع: ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا