کسب و کار

درمان خانگی زانودرد با زانوبند UIC زاپیامکس

با خرید زاپیامکس و استفاده از آن یکی از بهترین روش‌های درمان درد زانو را در عصر مدرن تجربه خواهید کرد. زانو یکی از حساس‌ترین اعضای بخش حرکتی بدن است و در صورت دچار بیماری یا عارضه‌ای، می‌تواند در راه رفتن فرد اختلال ایجاد کند. عواملی که باعث ایجاد درد و بیماری در زانو می‌شوند شامل اضافه وزن ، شکستگی ، پارگی مینیسک ، کشیدگی رباط ، آرتروز و انجام حرکات ورزشی سنگین می‌شوند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشنر در خصوص زاپیامکس با سایت ایران طب مگ همراه باشید.

زانوبند زاپیامکس چییست؟ درمان خانگی زانودرد

زانوبند زاپیامکس یک زانوبند درمانی است. اشتباه نکنید زاپیامکس یک زانوبند طبی نیست. باید بدانید که زانوبند های طبی نقش درمانی نداشته و عامل نگهدارندگی زانو هستند. شما با استفاده از زانوبند های طبی تنها می‌توانید از پیشرفت زانودرد جلوگیری کنید. اما با استفاده از زانوبند زاپیامکس، می‌توانید از این عارضه‌ها برای همیشه دور شوید.

زاپیامکس یک زانوبند مجهز به فناوری UIC است که موجب تحولی در علم پزشکی و درمان زانودرد ایجاد کرده است. این زانوبند محصول کشور آلمان بوده و توسط شرکت زایسترونیک تولید شد‌ه است. این معجزه آلمانی برای اولین بار توسط نمایندگی ما به ایران وارد شد‌ه است. واردات این زانوبند به ایران، رهایی همیشگی از زانودرد را به مردم ایران هدیه کرده است.

UIC چیست؟ برگ برنده زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس از تمام تکنولوژی های موجود در علم پزشکی بهره گرفتـه است. برای مثال تعدادی ابزار در فیزیوتراپی وجود دارد که زاپیامکس تمام آن ها را به تنهایی دارد. با خرید زاپیامکس و استفاده از آن، شما دیگر نیازی به فیزیوتراپی نخواهید داشت. فناوری UIC تلفیقی از سه تکنولوژی روز دنیا با نام های اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس است.

هر سه تکنولوژی موجود در زانوبند زاپیامکس، ویژگی های منحصر به فردی دارند. همچنین ترکیب این سه و عملکرد هرکدام از آن‌ها موجب درمان هر دردی می‌شوند. برای مثال موجب افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی بیشتر به بافت زانو می‌شوند. نتیجه اکسیژن رسانی به زانو تسکین درد زانو است. چرا که خون سرشار از مواد مغذی بوده و بافت زانو با تغدیه از آن ترمیم و بهبود می‌یابند.

با استفاده از زاپیامکس چه دردهایی بهبود می‌یابند؟

حدود ۹۰ درصد از آسیب های مربوط به زانو با استفاده منظم از زانوبند زاپیامکس قابل درمان هستند. اما باید در نظر داشته باشید زمان درمان به علت شدت آسیب، سن و وضعیت سلامتی متغیر است. بیشترین کسانی که می‌توانند بهترین بازدهی را از زاپیامکس بگیرند، افراد کهن سال هستند. زیرا این دسته از افراد به علت کهولت سن قادر به تحرک زیاد نبوده و از درمان آن نیز غافل می‌شوند. به همین علت زاپیامکس درمان قطعی زانودرد در خانه محسوب می‌شود. لیست پایین بیماری و دردهایی هستند که با زاپیامکس قابل درمان اند. این لیست عبارت است از:

  1. پارگی رباط زانو
  2. آرتروز زانو
  3. پارگی مینیسک
  4. کشیدگی و گرفتگی عضلات
  5. نقرس
  6. پوکی استخوان
  7. بهبود در شکستگی
  8. تسیکن درد جراحی
  9. افزایش انعطاف پذیری زانو

زاپیامکس چگونه زانودرد را درمان می‌کند؟

زانوبند زاپیامکس با بهره‌گیری از تکنولوژی شگفت انگیز خود موجب درمان انواع مختلفی از زانودرد می‌شود. با خرید زاپیامکس، شما یک پزشک متخصص را به خانه آورد‌ه اید. امواج و اشعه های ارسالی از سوی زاپیامکس به بافت زانو موجب تحولاتی در زانو شد‌ه که روند درمان زانودرد بسیار آسان و سریع‌تر می‌‌شود. زاپیامکس با ایجاد تغییراتی در بافت زانو موجب درمان همیشگی زانو می‌شود. این موارد شامل :

  • افزایش گردش خون
  • افزایش دمای سلولی
  • ترمیم بافت کلاژنی مینیسک
  • ترشح هورمون ضد درد اندروفین
  • ماساژ عضلانی
  • ترمیم مفاصل زانو
  • جلوگیری و درمان آرتروز زانو

در ادامه با خواص منحصر به فرد هرکدام از این تکنولوژی ها آشنا خواهید شد.

فواید اولتراسوند در زاپیامکس

فواید اولتراسوند در زاپیامکس

استفاده از تکنولوژی اولتراسوند در فیزیوتراپی برای درمان زانودرد، بسیار پرکاربرد است. اولتراسوند با ارسال فرکانس های صوتی با طول موج مشخص، بافت زانو را تحریک کرده و به ترمیم آسیب کمک کند.

اولتراسوند، میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو ارسال می‌کند که تاثیرات قابل توجهی در بافت‌های عمیق زانو دارد. همچنین، با ایجاد گرمای سلولی، عضلات را بهتر رفع تنش کرده و با بلاک گیرنده های بافت آسیب دید‌ه، درد را کاهش می‌دهد. سرعت گردش خون نیز در نواحی زانو با استفاده از این تکنولوژی افزایش می‌یابد و اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دیده را بهبود می‌بخشد. به علاوه، این روش امن و بی‌خطر بوده و می‌تواند به شما در درمان زانودرد کمک کند.

انفرارد؛ تکنولوژی ایمن و موثر در درمان زانود!

اشعه انفرارد با طول موج ایمن، به عنوان یک روش درمانی مؤثر در درمان درد زانو شناخته شد‌ه است. با افزایش جریان خون و تحریک سلول‌های مجاور مفصل زانو، این تکنولوژی می‌تواند به تسریع فرایند بازسازی و ترمیم عضو آسیب‌دیده کمک کند. همچنین، این روش درمانی فاقد هیچ گونه عارضه جانبی است.

با استفاده از تکنولوژی انفرارد، شما می‌توانید به صورت ایمن و بدون نیاز به جلسات فیزیوتراپی در منزل خود، از این روش درمانی استفاده کنید. با تسریع فرایند بازسازی و ترمیم عضو ضعیف، شما می‌توانید به کاهش درد زانو و بهبود عملکرد آن دست پیدا کنید.

درمان زانودرد با پالس های الکتریکی

تکنولوژی کلاک پالس، به عنوان یکی از روش‌های درمانی مؤثر و ایمن در درمان درد زانو، از تاباندن پالس‌های الکتریکی به زانو استفاده می‌کند. با ایجاد لرزش و ماساژ خفیف در اندام آسیب‌دیده، این تکنولوژی می‌تواند به کاهش التهاب و آرامش درد کمک کند. همچنین، فرایند الکتریکی این تکنولوژی می‌تواند به رفع اسپاسم‌های عضلانی و تسکین درد کمک کند.

استفاده از تکنولوژی کلاک پالس، می‌تواند به افزایش ترشح و آزاد سازی هورمون اندروفین در خون منجر شود. با ارسال خون همراه این هورمون به بافت آسیب زانو، گیرنده‌های درد موجود در زانو غیرفعال شد‌ه و باعث کاهش محسوس درد زانو می‌شود.

استفاده آسان از زاپیامکس؛ نحوه استفاده

استفاده آسان و بدون دردسر، یکی از دیگر از ویژگی‌های کاربردی زانوبند زاپیامکس است. زاپیامکس دارای یک سیم یک متری به همراه آداپتور است. کافی است هنگام استراحت و به حالت دراز کش آداپتور آن را به پریز برق متصل کنید. بهتر است روزانه به مدت ۴۵ الی یک ساعت از این زانوبند استفاده کنید تا با قدرت درمانی زاپیامکس آشنا شوید.

خرید زاپیامکس از معتبرترین نمایندگی زایسترونیک در ایران!

با خرید زاپیامکس اصلی و استفاده از آن شما برای همیشه از دست زانودرد آسوده خواهید بود. همچنین قیمت فروش زاپیامکس در برابر هزینه‌های جراحی و فیزیوتراپی غیر قابل مقایسه است. قیمت خرید زاپیامکس اصلی از سایت ایران طب مگ، یک میلیون ۹۶۰ هزار تومان است. با خرید زاپیامکس، زندگی پر از آرامش و آسودگی را به خود هدیه دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا