اقتصادی

دروازه ورود شرکت‌های ایرانی به بازار هند

ایکسب بعنوان تنها پلتفرم B2B در ایران، برای معرفی شرکت‌های توانمند داخلی به بازار هند، قرارداد همکاری  با Globaltadeplaza یکی از پلتفرم‌های پیشرو هند، امضا کرد.

بر اساس این قرارداد شرکت‌های ایرانی قادر خواهند بود تا با کمک ایکسب در وب سایت globaltradeplaza عضو شوند و کالاها و خدمات خود را به بازار هند و بازارهای بین المللی عرضه کنند.

درباره اقتصاد هند

اقتصاد هند چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است. کشور هند با رشد اقتصادی متوسط بالاتر از ۸ درصد طی چند سال گذشته به یک قدرت اقتصادی بزرگ مبدل شده‌ و این میزان رشد نزدیک به رشد اقتصادی کشور همسایه آن چین است. هم اکنون اقتصاد هند با داشتن تولید ناخالص داخلی GDP ۶۱۱/۳ تریلیون دلار، در مقام چهارم را دارد.

اقلام عمده صادراتی هنداقلام عمده وارداتی هند
سوختها و روغنهای معدنی
مروارید، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و فلزات گرانبها
ماشین آلات
مواد شیمیایی ارگانیک
محصولات دارویی
تجهیزات الکترونیکی
آهن و فولاد
محصولات کشاورزی و دریایی
برنج و  چای
نفت خام
گاز طبیعی
کود شیمیایی
آهن و فولاد مروارید
سنگها و فلزات گرانبها
مواد پلاستیکی و محصولات پتروشیمی
چربی و روغنهای حیوانی و گیاهی

درباره global Trade Plaza

وب سایت GTP ، یک بازار جهانی B2B پیشگام در هند است. هدف این پلتفرم  کمک به مشتریان خود برای گسترش بازار محصولات از طریق استفاده از خدمات آنلاین تجارت الکترونیک B2B است.

هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار کسب و کار بین‌المللی عضو GTP هستند که با استفاده از خدمات متنوع این پلتفرم می‌توانند کالاها و خدمات خود را به بازار هند و بازارهای بین المللی عرضه کنند.

ایکسب-B2b

همکاری مشترک ایکسب و GTP

ایکسب ecasb.com بعنوان یکی از پلتفرمهای پیشرو در تجارت الکترونیک B2B در ایران، برای گسترش فعالیت های خود و ایجاد زمینه های لازم برای معرفی شرکت‌های داخلی به بازار جهانی، قرارداد همکاری با وب سایت Globaltradeplaza امضا کرد.

بر این اساس شرکت‌های ایرانی علاقمند به حضور در بازار هند قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه‌های عضویت بصورت ریالی، عضو ویژه پلتفرم GTP شوند. علاوه بر این شرکت‌های هندی نیز می‌توانند با عضویت در ایکسب با کسب و کارهای ایرانی در ارتباط باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید (لینک)

گواهینامه اس جی اس (SGS) ارزیابی خریدار و فروشنده

بر اساس قرارداد همکاری ایکسب و GTP، شرکت‌ها و تجار ایرانی قارد خواهند بود تا از خدمات شرکت بین المللی اس جی اس (SGS)، در زمینه ارزیابی خریدار و فروشنده استفاده کنند.

با دریافت این گواهی، کسب و کارهای ایرانی با اطمینان می‌توانند در بازارجهانی حضور یابند و با شرکای خود مراودات تجاری و مالی داشته باشند.این گواهی در یک فرایند آنلاین به متقاضیان اعطا می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.( دریافت گواهینامه SGS)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا