اقتصادی

در تیر ماه کمبودی در تولید مرغ نداریم

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: برآوردها حاکی از آن است که جوجه ریزی به ۱۲۵ میلیون قطعه برسد که با این وجود کمبودی در تولید مرغ نداریم.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا صدیق پور افزود: با توجه به افزایش تولید جوجه یک روزه پیش بینی می شود جوجه ریزی تیرماه به ۱۲۵ میلیون قطعه برسد.جوجه ریزی تیر به ۱۲۵ میلیون قطعه می رسد

دبیرانجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه تاکید کرد: با افزایش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری پیش بینی می شود که تولید و عرضه مرغ طی یک تا ۲ ماه آینده به نقطه ای مطلوب نسبی برسد. وی با بیان اینکه کمبودی در تولید مرغ نداریم، تصریح کرد: با احتساب سرانه مصرف ماهانه ۲۰۰ هزارتن گوشت مرغ مورد نیاز است، درحالیکه با ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی، ماهانه ۲۱۰ تا ۲۱۵ هزارتن گوشت مرغ تولید می شود. صدیق پور همچنین اظهار داشت: قیمت کنونی هرقطعه جوجه یکروزه را ۱۰‌ تا ۲۲ هزارتومان اعلام کرد و افزود: براین اساس متوسط قیمت هرقطعه جوجه یکروزه ۱۶ تا ۱۷ هزارتومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا