کسب و کار

در هنگام خرید هدفون بلوتوثی به چه نکاتی توجه کنیم؟

با رشد تکنولوژی و حذف سیم در خیل عظیمی از فناوری ها بخصوص هدفون ها، تمایل مردم به خرید هدفون های بلوتوثی به مراتب بیشتر و بیشتر می شود. یکی از معضلات افراد جامعه این است که در هنگام خرید هدفون بلوتوثی به یک سری از موارد مهم مثل، نیاز خودشان، کارایی هدفون، عمر مفید باتری و … توجه نمی کنند.

به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی که در هنگام خرید هدفون بلوتوثی باید به آن توجه کنید را شرح دهیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

تعریف هدفون بلوتوثی

البته که اکثرا هدفون های بلوتوثی را میشناسید. اما برای آن دسته افرادی که هیچ پیش زمینه ای در این باره ندارند، باید گفت، هدفون ها یا هندزفری هایی هستند که فاقد سیم متصل به دستگاه یا دیوایس می باشند.

بلکه از طریق فناوری بلوتوث به دستگاه مربوطه متصل شده و برای پخش موزیک و یا حتی مکالمه کارآمد است. این اتصال تنها در صورتی انجام میگیرد که هر دو دستگاه از فناوری بلوتوث بهره ببرند.

نکات مهم هنگام خرید هدفون بلوتوثی

تمام نکات و مواردی که بایستی قبل از خرید هدفون ها آن را مورد بررسی قرار دهیم را می پردازیم. فقط دانستن این نکته نیز بد نیست که اگر بین هدفون های سیمی و هدفون های بیسیم همچنان دودل هستید، فاصله گرفتن از سیم های اضافی قطعا کمک شایانی به شما و رومرگیتان خواهد کرد.

نکات مهم هنگام خرید هدفون بلوتوثی

شناخت نیاز

یکی از نکات اولیه که باید به آن توجه کرد، شناخت نیاز و سطح توقعمان از یک هدفون بلوتوثی است. به عنوان مثال اگر شما قصد هدفون برای تلفن همراه خود را دارید و نیاز روزمره شما بیشتر مکالمه است، بهتر است میکروفن خوب را در اولویت قرار دهید.

بهتر است بگویم که باید اولویت نیازتان برای: «مکالمه، موسیقی، بازی، باتری» کاملا مشخص و شماره بندی شود.

مشخص کردن بودجه خرید هدفون بلوتوثی

یکی دیگر از موارد مهم بعد از شناسایی نیازتان از خرید هدفون بلوتوثی، بایستی مشخص کردن بودجه ی آن باشد. چرا که هدفون های بلوتوثی از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان موجود است.

مسلما تفاوت زیادی بین هدفون ۱۰۰ هزار تومان با ۱۰ میلیونیست. اما اگر یک بازه در نظر گرفته شود کار سیار راحت می شود. به عنوان مثال تا به اینجا بهترین هدفون برای مکالمه زیر یک میلیون تومان.

مشاوره گرفتن از فروشگاه های معتبر

مسلما شما نمی توانید تمام هدفون های این بازه قیمتی را با هم مقایسه کنید. اما استفاده از تجربه فروشندگان این حوزه می تواند به خوبی شما را در مسیر درست انتخاب هدفون قرار دهد.

چرا که به دلیل فروش این محصولات و گرفتن بازخورد از مشتری و حتی استفاده از برخی محصولات بابت شناخت بیشتر، مشاوره و گفتگوی خوبی خواهید داشت. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، پرسوجو و درخواست مشاوره، از فروشگاه های معتبر می باشد.

به عنوان مثال بعد از تماس تلفنی و گفتن نیازهای خود از هدفون بلوتوثی با چندی از فروشگاه های مختلف، به ما سه مورد را مکررا پیشنهاد کردن. هایلو W1 ، هایلو X1 Pro و شیائومی Earphone 2 Pro

مشاوره گرفتن از فروشگاه های معتبر

خواندن مقالات و نظرات کاربران مختلف

یکی از مهم ترین کارها بعد از مشاوره گرفتن، خواندن نقد ها و بررسی های محصولات است. چرا که شدیدا می تواند به شما در انتخاب نهایی کمک کند. بعلاوه اینکه ضعف ها و نقاط قوت محصول را کاملا درک خواهید کرد. این بهترین راه برای پیدا کردن نقاط قوت و نقاط ضعف هر محصول و مقایسه آن با یکدیگر است.

به عنوان مثال بعد از خواندن مقالات و نظرات کاربران دیگر سایت ها متوجه آن شدیم که هایلو W1 بعد از مدتی ممکن است افت صدا در گوش چپ داشته باشد. پس بین دو هدفون هایلو X1 Pro و شیائومی Earphone 2 Pro بایستی انتخاب کنیم.

مقایسه جزئیات محصولات

زمانی که بین دو محصول مردد هستید، می توانید ویژگی های هر هدفون را با هم به راحتی مقایسه کنید. مثلا: وزن، ظاهر، ابعاد، نحوه قرارگیری در گوش، میزان نگه داری باتری، اندازه درایور دینامیک ها و … .

به عنوان مثال از این دو هدفونی که بهترین انتخاب برای مکالمه زیر یک میلیون تومان است، ظاهر و باتری شیائومی Earphone 2 Pro برای بنده اولویت شده و با توجه به نیازم این هدفون را انتخاب خواهم کرد. چرا که یک سری قابلیت های اضافی مانند شارژ بیسیم و سری های سیلیکونی اضافه نیز دارد.

خرید از فروشگاه معتبر

اصلی ترین بخش تصمیم تا خرید، همین خرید است. چرا که شناسایی کالای اصلی از فیک کمی سخت و مشکل است. به همین خاطر بهترین کار این است که هدفون مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه اینترنتی فلاپی تهیه نمایید.

خرید از فروشگاه معتبر

این فروشگاه از اواخر سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده و به صورت تخصصی برروی هدفون های بلوتوثی فعالیت دارد. به همین منظور شما می توانید از طریق پل های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان مجموعه بهره مند گردید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا