سیاسی

دستور رئیسی برای اجرای قانون حجاب

رئیس‌جمهور گفت: نباید دستگاه‌ها به بهانه تاخیر در تصویب لایحه حجاب و عفاف، اجرای تکالیف قانونی خود را در این زمینه معطل کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ویژه‌ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضائیه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل کنند و تاکید کرد که اجرای تکالیف قانونی هیچ دستگاهی نباید به بهانه تأخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف معطل بماند.

این جلسه در ادامه جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین سلسله جلساتی بود که به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران دیگر قوا و رؤسای دستگاه‌های ذیربط از زمستان سال گذشته به منظور ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف در حال برگزاری است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا