اجتماعی

دستور وزیر کشور به استانداران/ قیمت‌ها کنترل شود!

وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

به گزارش روند بازار، وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت، احمد وحیدی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنطیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و چند تن از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه‌ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه‌ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری برای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم، از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالاها و اجاره‌بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرها است، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا