کسب و کار

دستگاه سنگ شکن هیدروکن چگونه کار می کند؟

سنگ شکن ها ماشین هایی هستند که برای کاهش اندازه سنگ ها، سنگ معدن استفاده می شوند. آنها اغلب در تولید سنگدانه، بازیافت مصالح ساختمانی و در عملیات معدن استفاده می شوند. سنگ شکن هیدروکن یک طراحی جدید سریع و قوی با سیستم هیدرولیک می باشد. غلطک نوار نقاله یک سیستم صنعتی است که برای حمل، انباشت و توزیع کالا بین نقاط مختلف یک انبار طراحی شده است. همچنین می توان از آنها برای اتصال انبارهای لجستیک یا مراکز تولید مختلف به یک شرکت استفاده کرد

چگونه یک سنگ شکن بهینه را انتخاب کنیم؟

انتخاب تجهیزات سنگ شکن بهینه ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه ابزارها و نرم افزارهایی در دسترس هستند که وزن گزینه های مختلف را ساده می کنند و به تصمیم گیری کمک می کنند. ستون فقرات همه این تحلیل ها محاسبات دقیقی است که قابلیت ها و محدودیت های سنگ شکن های مختلف و نیازهای عملیاتی را در نظر می گیرد.

هر محل و عملیات خرد کردن متفاوت است و نتایج بهینه معمولاً با ترکیب نتایج نظری با تجربه عملی مواد مختلف، شرایط عملیاتی، نیازهای تعمیر و نگهداری و جنبه‌های اقتصادی جایگزین‌های مختلف به دست می‌آید.

به یاد داشته باشید که بسیاری از سنگ شکن ها نه تنها به صورت ثابت، بلکه به عنوان  نسخه های متحرک  یا  قابل حمل نیز در دسترس هستند  – در صورتی که ترجیح می دهید سنگ شکن خود را به طور مرتب در محل تولید یا بین سایت ها جابجا یا حمل کنید.

اگر به تجزیه و تحلیل های دقیق تر که فقط برای عملیات خرد کردن شما طراحی شده اند علاقه مند هستید، لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما تجربه عملی هزاران کاربرد مختلف سنگ شکن در سراسر جهان را داریم و خوشحالیم که در یافتن تجهیزاتی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد کمک می کنیم.

سنگ شکن هیدروکن چطور کار می کند؟

سنگ شکن هیدروکن یکی از تجهیزات کاربردی در خط تولید و فرآوری مواد معدنی است که به علت ظرفیت بالای ورودی و خروجی در کارخانه های زیادی از سنگ شکن هیدروکن کمک میگیرند. بعضی از مواد معدنی مانند سنگ آهن دارای سختی بالایی هستند و برای کوچکتر کردن سنگ آهن ، باید از دستگاه‌هایی استفاده کنیدکه توان مورد نیاز را داشته باشند. در این شرایط بهترین انتخاب سنگ شکن هیدروکن است که با قدرت بسیار بالا، قادر به خرد کردن هر نوع سنگی خواهد بود.اندازه بار خروجی هیدروکن را می‌توانید با انجام تنظیمات مشخص کنید. این عمل بر عهده جک بالابرنده می باشد که با تغییر اندازه دهانه بین منتل و کانکیو، اندازه خروجی را تنظیم می‌کند.  کانکیو یک قطعه‌ی ثابت در هیدروکن می باشد و منتل نیز به‌ صورت چرخشی و خارج از محور خود عمل می‌کند.سرعت عبور سنگ‌ها با کمک اکسنتریک قابل تنظیم می باشد و بسته به نیاز خط تولید، می‌توان آن را بر روی مقدار مد نظر قرار داد.

سنگ‌های ورودی توسط دهانه دستگاه به داخل سنگ شکن ریخته میشوند؛ پس از آن با بسته شدن فاصله بین منتل و کانکیو اندازه این سنگ‌ها کاهش می‌یابد. قرار گرفتن سنگ‌ها بین این دو قطعه و بسته شدن فاصله، فشار زیادی بر روی سنگ‌ها وارد می‌شود که در نتیجه مواد به قطعات کوچک‌تری خرد می شود. از آنجایی‌که عمل خردایش در سنگ شکن های هیدروکن با کمک کانکیو و منتل صورت می‌گیرد،  این دو از مهم‌ترین قطعات دستگاه می باشد که خود آن‌ها در داخل تاپشل و باتم شل نصب شده‌اند. در پایین شفت اصلی هیدروکن یک بوش اکسنتریک وجود دارد که کار آن چرخش شفت می باد؛ با چرخش شفت اصلی، شکاف بین منتل و کانکیو بسته می‌شود.

غلطک نوار نقاله

غلطک نوار نقاله نوعی تسمه نقاله هستند که به اجسام اجازه می دهد تا با استفاده از غلتک هایی که به صورت سیلندرهای گردان با فاصله یکسان هستند، روی سطح خود اسکیت کنند. آنها با استفاده از نیروی جاذبه یا موتورهای کوچک، مواد را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می کنند.

چگونه می توانیم غلطک های نوار نقاله را انتخاب کنیم؟

شما می توانید اندازه مورد نیاز خود را با در نظر گرفتن شرایط بار و بار تعیین کنید.

بارگذاری: اگر برنامه شما دارای بارهای سنگین است، غلتک های بزرگتری را انتخاب کنید که بار هر غلتک را برآورده می کند/بیش از آن است.

شرایط بارگذاری: اگر برنامه شما دارای شرایط بارگذاری تاثیرگذار است، لوله های بزرگتر با گیج سنگین تر را انتخاب کنید

غلطک نوار نقاله برقی چیست؟

غلطک نوار نقاله برقی، نوار نقاله های ۲۴ ولتی برای حمل و نقل دقیق و کارآمد ظروف، ظروف یا جعبه ها هستند. ایده آل برای تجمع فشار صفر، هر منطقه را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. واحدهای کنترل از قبل در داخل اکستروژن نصب شده اند، پوشیده شده و آماده استفاده (plug-and-play) هستند.

رایج ترین نوع نوار نقاله چیست؟

نوار نقاله که تسمه نقاله هم گفته می شود، یک نوار نقاله نسبتاً ساده با ویژگی های محدود است که عمدتاً برای جا به جایی مواد حجیم مانند ماسه، نمک و دانه استفاده می شود. سادگی آن استفاده از آن را آسان می کند و همچنین آن را به یکی از رایج ترین انواع نوار نقاله تبدیل می کند.

برای خرید به کجا مراجعه کنیم؟

تا این جا تلاش کرده ایم  اطلاعات کامل و جامعی را در مورد انواع سنگ شکن ها،سنگ شکن هیدروکن،غلطک نوار نقاله در اختیار شما قرار دهیم.  اگر به دنبال شرکت معتبری برای خرید بهترین سنگ شکن هستید، می توانید به شرکت مکان سنگ شکن (makansangsekan.net) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت فروش انواع سنگ شکن در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا