سیاسی

عوامل موساد در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

دادستان زاهدان از دستگیری عوامل موساد خبر داد و گفت: عوامل موساد قصد ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را داشتند.

به گزارش روند بازار، دادستان زاهدان از دستگیری عوامل موساد خبر داد و گفت: عوامل موساد قصد ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را داشتند.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به جزییات چگونگی دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان گفت: همکاران اداره اطلاعات با حدود هشت ماه اشراف اطلاعاتی به صورت دقیق موارد را رصد می‌کردند و به این نتیجه رسیدند که ترور دانشمندان هسته‌ای نیز در دستور کار تعدادی از این افراد بوده است.

مهدی شمس آبادی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی قوی که وجود داشت، اعضا در هر کدام از استان‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند؛ آنقدر مستندات علیه این افراد وجود داشت به گونه‌ای که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد اصلا اعتراض نکردند.

وی بیان کرد: هم‌ اینک پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بزودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود.

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان ۳۱ فروردین سالجاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سه جاسوس وابسته به موساد با حکم دستگاه قضایی دستگیر شدند.

در این اطلاعیه آمده بود: این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده دست داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان بیان کرد: در پرونده منطقه آزاد چابهار نیز کیفر خواست صادر شده و متهمانی که کیفر خواست خوردند حتما از کار معلق می شوند.

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان سوم بهمن ماه پارسال در اطلاعیه ای از دستگیری مدیر عامل منطقه آزاد چابهار توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) این سازمان خبر داد.

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛ در پی گزارشات متعدد واصله از سوی شهروندان سیستان وبلوچستان به ویژه مرم فهیم و بصیر جنوب استان، رسیدگی به پرونده شکایات و تخلفات احتمالی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ پس از بررسی و کارشناسی از پرونده های موجود در سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود برخی تخلفات عمده و کلان تشخیص داده شد که با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: در خصوص پرونده شهرداری زاهدان مراحل تحقیقات مقدماتی در حال اتمام است و تا پایان تیرماه کیفر خواست آن هم صادر می شود.

شمس آبادی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما پیشگیری از اطاله دادرسی است، گفت: تلاش می کنیم پرونده های در دستور کار سریع تر رسیدگی شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا