اقتصادی

دلار به کانال ۱۸ هزار تومان نزدیک شد

صبح امروز قیمت دلار آمریکا با افزایش نزدیک به دویست تومانی با قیمت ۱۷۹۵۰ تومان معامله شد. به نظر می‌رسد با روند کنونی تا آخرین ساعات کاری بازار امروز قیمت دلار مرز روانی ۱۸ هزار تومان را رد کند.

به گزارش روند بازار به نقل از فرارو، صرافی‌های بانک‌ها چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۷۰ تومان افزایش تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۷ هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو هم در صرافی‌ها ۱۵۰ تومان افزایش داشت و ۱۸ هزار ۷۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۸ هزار ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

در بازار آزاد اما ماجرایی دیگر در حال رقم خوردن است. امروز هر دلار آمریکا با قیمت ۱۷۹۵۰ تومان در بازار آزاد معامله شد. از صبح امروز دلار نسبت به روز گذشته صد و پنجاه تومان گران تر شده است. 

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد

مظنه دلار۱۷۹۵۰
مثقال طلا۳۱۹۱۰۰۰
طلای۱۸عیار۷۳۶۶۰۰
طلای۲۴عیار۹۸۲۰۰۰
سکه قدیم۷۳۰۰۰۰۰
سکه جدید۷۵۲۸۰۰۰
نیم سکه۳۷۷۰۰۰۰
ربع سکه۲۰۶۰۰۰۰
سکه گرمی۱۰۷۰۰۰۰
ارزش طلایی سکه۷۲۵۴۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا