اقتصادی

دلار در این هفته ۳۲۳ تومان ارزان شد

قیمت ارز صرافی ملی در سومین هفته ماه اسفند با کاهش مواجه شد که قیمت دلار ۳۲۳ تومان ارزان شد و به رقم ۲۴ هزار و ۲۳۷ تومان رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه اسفند ۳۲۳ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۴ هزار و ۲۳۷ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز تغییر نکرد اما در ادامه فعالیت بازارها کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افزایش ۱۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، قیمت دلار نیز در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت یورو به رقم ۳۱ هزار تومان رسید، همچنین قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی به دلیل تعطیلی رسمی به مناسبت مبعث پیامبر (ص) تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۲۳۷ و قیمت یورو در رقم ۲۸ هزار و ۴۸۲ تومان ثابت ماند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا