اقتصادی

دور جدید مذاکرات برای احیای کامل برجام آغاز شد

رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام گفت که نشست امروز کمیسیون مشترک در وین دور جدیدی از گفتگوهای را در خصوص احیای کامل این توافق باز کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، میخائیل اولیانوف روز جمعه در توئیتی افزود که شرکت‌کنندگان در نشست امروز، درباره ضرورت سرعت بخشیدن به روند احیای کامل برجام کردند.

وی عنوان کرد: «به نظر می‌رسد که هیات‌ها تا زمانی که برای رسیدن به هدف نیاز باشد آماده ماندن در وین هستند»

جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش پایان یافت و مقرر شد بلافاصله رایزنی‌های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش‌نویس آغاز شود. همه طرف‌ها یکبار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست که در گراند هتل وین برگزار شد؛ درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفتگو کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا