اجتماعیاقتصادی

دولت نگذارد سرمایه مردم در بورس بیش از این آب برود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید کمک کند تا سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود و لازم است حمایت ویژه‌ای از سرمایه مردم داشته باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، جعفر قادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: برخی از نمایندگان امروز مطالبی را درباره رای روز گذشته نمایندگان به کلیات بودجه مطرح کردند که کم لطفی به مجلس بود چرا که با وجود آنکه کمیسیون تلفیق برخی از ایرادات بودجه را برطرف کرده بود اما همچنان در برخی مواد لایحه بودجه ایرادات جدی وجود داشت.

وی بیان کرد: دولت در اصلاح لایحه بودجه به مباحثی مانند همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مردم مشکلاتی در زمینه تامین روغن دارند و دولت هنوز نتوانسته بازار را اشباع کند و باید هر چه زودتر این مشکل را حل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت نابسامان بازار بورس، گفت: انتظار آن است که دولت حمایت ویژه ای از سرمایه مردم در بازار بورس داشته باشد و کمک کند تا سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود.

قادری بیان کرد: دولت خودش مردم را به حضور در بازار بورس دعوت کرد اما مردم احساس بی پناهی می کنند و دولت باید از مردم حمایت کند.

خبرنگار: زهرا علیدادی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا