کسب و کار

دو تلویزیون سامسونگ پرفروش را بهتر بشناسید همراه با قیمت به روز

در این مطلب می خواهیم ۲ مدل از تلویزیون برند سامسونگ را معرفی نماییم که از دو سته بندی ال ای دی و کیولد طبق فروش فوق العاده ایی می باشند پس حتما این مطلب رو از دست ندید.این آمار برگرفته از فروش فروشگاه اینترنتی بامیرزا می باشد.

تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B محصولی جدید از این برند خوش آوازه می باشد که در سری ۷ به طرفداران سامسونگ معرفی شده است. سامسونگ در مشخصات این محصول از امکانات عالی و ویژگی‌های پسندیده سخن به میان می‌آورد تا محصولی تکامل یافته در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از فناوری‌های انحصاری کیفیت تصویر و صدا در کنار امکانات ویژه گیمینگ لحظات هیجان انگیز و پرشور را برای شما رقم می‌زنند. این تلویزیون را می‌توان نسخه پیشرفته Q70A تلقی کرد، بنابراین در مشخصات آن نیز می‌توانیم شاهد استفاده از نمایشگر کم‌نظیر کیولد «QLED» باشیم. صفحه نمایش بی حاشیه است و تلویزیون در کنار تکنولوژی منحصر به فرد کیولد تجربه‌ای عالی از مشاهده محتوای نفس گیر را خلق خواهد کرد تا از هر لحظه مشاهده تصاویر دلخواهی در کیفیت واقعی لذت ببرید.

کیفیت تصویر ۴K نمایش ریزترین جزئیات را در کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌سازد. پشتیبانی از فناوری های ارتقای کیفیت تصویر نیز منجر شده که محتوای بصری را در طبیعی ترین حالت ممکن مشاهده نمایید. پردازنده تصویر Quantum 4K در زمینه نمایش محتوای با کیفیت نقش مهمی بر عهده داشته است و به صورت عالی امکان ارتقای کیفیت تصویر را به انجام می‌رساند. استفاده از فناوری Motion Xcelerator Turbo+ در تلویزیون سامسونگ Q70B منجر شده که شاهد واقعی ترین صحنه‌های سریع در کیفیت بالا باشید و با آنالیز هر صحنه جزئیات کامل را در کیفیت بالا دریافت نمایید. توان صوتی تلویزیون نیز مطلوب بوده و صدا را در توان ۲۰ وات پخش خواهد کرد.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q70B

در واقع سبک زندگی متنوع و متفاوت افراد باعث شده تا طراحی یک تلویزیون تنها با یک مدل برای هر خانه ای مناسب نباشد. به همین دلیل سامسونگ با تجزیه و تحلیل فرهنگ های متنوع و سبک زندگی کاربران طیف وسیعی از مدل ها را عرضه نموده تا با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و شرایطی بهتر برای هر نشیمن پدید آورد. به طور مثال تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ Q70B به صورت کاملا براق و مینیمال طراحی و به رنگ مشکی جذابی آغشته شده است، بنابراین تماشایی ترین حالت را برای بیننده ایجاد می کند. از نمای روبه رو اگر به Q70B بنگرید! فریم های بسیار نازکی با رنگ مشکی دور تا دور تلویزیون را گرفته اند و حتی از فاصله نزدیک هم زیاد به چشم نمی خورند.

پایه جذابی که برای این مدل قرار گذاشته اند، جنس پلاستیک فشرده دارد و کاملا استاندارد می باشد، بدین معنی وزن و تعادل تلویزیون را به خوبی برقرار می کند. استایل عالی اش به راحتی بر روی میز قرار گرفته می شود و در صورت تمایل می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. یکی از مزیت های پایه این تلویزیون قابلیت تغییر ارتفاع آن است که کاربر می تواند فاصله آن را از سطح میز به دلخواه تنظیم نماید. قسمت پشت دستگاه نسبتا طراحی صاف و یکدستی دارد و طیق معمول پورت های و درگاه های ارتباطی در این قسمت جای گذاری می شوند. در همین قسمت، بخش بالای پایه شیار های ویژه برای مدیریت کابل در نظر گرفته اند و از این طریق می توان سیم های اضافی را مدیریت و پنهان کرد تا نمای مدرن و ساده تلویزیون برای همیشه حفظ شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B در خانواده تلویزیون‌های کیولد روانه بازار شده است و از طریق این نمایشگر فوق‌العاده امکان نمایش محتوای زنده را در کیفیت بالا به ارمغان آورده است. نمایشگر QLED در واقع شباهت زیادی به صفحه نمایش LED دارد، با این تفاوت که با فناوری کوانتوم دات ادغام شده است. کوانتوم دات به مواد نیمه هادی خیلی ریزی در اندازه نانو گفته شود که بسته به اندازه آن‌ها رنگ‌هایی تولید خواهد شد. بنابراین می‌توان شاهد بهبود وضوح تصویر توسط این فناوری فوق‌العاده باشیم. این تلویزیون پیشرفته با پشتیبانی از نور پس زمینه Dual LED روشنایی عالی را ایجاد خواهد کرد. با وجود این نور پس زمینه شاهد اختلاف رنگی بیشتر خواهید بود، به طوری که کنتراست را به صورت چشمگیر افزایش می‌دهد تا شاهد نمایش جزئیات دقیق در وضوح بالا باشید.

تلویزیون Q70B سامسونگ نمایش محتوای خیره کننده را با کیفیت تصویر ۴K در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل به ارمغان آورده است که نمایش محتوای غنی شده به دقیق ترین جزئیات میسر ساخته است. پشتیبانی از این رزولوشن بالا امکان‌پذیر شده که تصاویر دلخواهی خود را در کیفیت واقعی مشاهده کنید، به طوری که بهترین لحظات دیداری خود را رقم بزنید. البته باید گفت که سامسونگ تنها به این بخش از ماجرا بسنده نکرده است و با میزبانی از فناوری‌های منحصر به فرد در زمینه نمایش محتوای زنده، نمایش تصاویر را در کیفیت بهتر با کنتراست عالی میسر ساخته است. زاویه دید گسترده یکی دیگر از ویژگی‌های پسندیده در این تلویزیون می‌باشد که امکان مشاهده محتوای بصری را در هر زاویه بدون کاهش دقت تصویر به ارمغان آورده است.

قابلیت های هوشمند Q70B

تلویزیون کیولد سامسونگ Q70B بر پایه سیستم عامل جذاب و کاربردی تایزن طراحی شده است و از طریق رابط کاربری ساده و منحصر به فرد امکان استفاده راحت را برای سایر طرفدارن سامسونگ به ارمغان آورده است. این سیستم عامل جذاب قابلیت اجرای برنامه و سرگرمی‌های گسترده را دارا می‌باشد و به شما امکان می‌دهد که بهترین لحظات خود را در کنار آن رقم بزنید.

به علاوه می‌توانید محتوای دلخواهی خود را از طریق سرویس Samsung TV Plus در اختیار بگیرد. سامسونگ ضمن سهولت بیشتر و دسترسی راحت از طریق این سرویس جذاب به شما امکان می‌دهد که به محتوای رایگان دسترسی داشته باشید. بنابراین می‌توانید انواع فیلم و نمایش‌های تلویزیونی را در اختیار بگیرید. برای برآورده سازی نیاز و درخواست خود می‌توانید به سراغ دستیار صوتی Bixby بروید. از تلویزیون بخواهید محتوای دلخوه شما را پخش کند و یا به جستجوی برنامه و فیلم مورد علاقه شما بپردازد. می‌توانید برای بسیاری از تنظیمات دیگر را همچون: تغییر سطح صدا، روشن کردن تلویزیون، عوض کردن کانال ها و موارد دیگر از دستیار صوتی الکسا کمک بگیرید.

تلویزیون سامسونگ BU8500

تلویزیون سامسونگ BU8500 محصولی جدید از برند نامبرده است که ظاهری شیک دارد و با توجه به امکاناتش قادر است انتظارات یک کاربر امروزی را برطرف نماید. صفحه نمایش فورکی این تلویزیون توسط فناوری Dynamic Crystal Color و پردازنده تصویر Crystal Processor 4K بیش از یک میلیارد رنگ زنده و پردازش شده را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی هایی که در صفحه نمایش ۵۵BU8500 جایگذاری شده است HDR 10+ می باشد که این فناوری کمک می کند تا جزئیات کامل صحنه های تاریک و روشن را مشاهده کنید؛ همچنین وجود فناوری Crystal Color 4K Processor در این تلویزیون سری ۸ سامسونگ با ایجاد تغییراتی در تصویر، به شما اجازه می دهد جزئیات ظریف هر رنگ را مشاهده کنید که این به ویژه در هنگام تماشای فیلم و انیمیشن کاربرد فراوانی خواهد داشت.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ BU8500

بعد از قیمت تلویزیون و طراحی آن، کیفیت تصویر فاکتور با اهمیتی است که مخاطبان باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشند. تلویزیون سامسونگ BU8500 از نمایشگرهای کریستالی کمپانی سامسونگ می‌باشد. این مدل با صفحه نمایش LED و نور پس زمینه‌ی Dual LED به صورت جداگانه، نور و روشنایی مربوط به هر محتوا را تنظیم می‌نمایند‌‌؛ از این رو تصاویری در حد انتظار را بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورند. سامسونگ در طراحی این مدل برای رسیدن به تصاویری واقعی از فناوری‌های متعددی بهره گرفته است‌.

به لطف کیفیت تصویر ۴K شما ریزترین و جزئی ترین نقاط و ناپیدایی‌های تصویر را مشاهده می‌کنید. ۴k با داشتن رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل را ۴ برابر بیشتر از فول اچ دی تصاویر خارق‌العاده را خلق می‌کند. تکنولوژی HDR در این مدل حضور پر رنگی دارد، که کنتراست تصاویر را بالا می‌برد. همچنین مرز بین رنگ‌ها را نیز مشخص می‌سازد. پردازشگر Crystal processor در این مدل بکار رفته است، تصاویر را پردازش می‌‌کند و تمامی ناخالصی را از بین می‌برد و صحنه‌های غنی و شفاف را ارائه می‌دهد.

تکنولوژی HDR و تصاویر هیجان انگیز در تلویزیون BU8500

تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ BU8500 جاسازی شده، که به معنای محدود‌ه‌ی دینامیکی بالا است. با بالا بردن سطح کنتراست تصاویر، کیفیت و وضوح آن هارا با رنگ‌های اصلی ارائه می‌دهد. در واقع این قابلیت مشخصه‌ای برای بهینه‌سازی هر صحنه، ارائه‌ جزئیات ظریف و رنگ‌هایی با خلوص زیاد است‌. با آنالیز و تجزیه و تحلیل کردن صحنه به صحنه، تصاویر دور از انتظار را با رنگ‌های اصلی ارائه می‌دهد.

طراحی تلویزیون سامسونگ BU8500

سامسونگ در مدل های ۲۰۲۲ خودش قول یک تلویزیون باریک با طراحی مینیمالیستی را به کاربرانش داده است و خوش قولی این برند معتبر را در تلویزیون BU8500 می توان به وضوح مشاهده کرد. طراحی این تلویزیون تقریبا بدون فریم است و از زوایای مختلف مانند یک تابلوی نقاشی زیبا و ایده آل بنظر می رسد به عبارتی همواره شما یک سینما در منزل خودتان دارید.

برخلاف مدل های کریستال سال قبل که در پنل پایین برای حک لوگوی سامسونگ به ضخامت آن ها افزوده می شد، در این تلویزیون تمامی قسمت ها ظریف و باریک طراحی شده اند که زیبایی خاصی به تلویزیون داده است. پایه تلویزیون BU8500 همرنگ با بدنه و قاب رنگ آمیزی شده که امتداد آن در پشت تلویزیون استحکام خاصی در آن پدید آورده است. سامسونگ در طراحی تلویزیون BU8500 راه حلی هوشمندانه برای مدیریت کابل ها ارائه داده؛ تمامی کابل ها مستقیم داخل قسمت پشتی پایه جای می گیرند و به این شکل از درهم و برهمی کابل ها در اطراف تلویزیون جلوگیری می شود.

قابلیت هوشمند تلویزیون سامسونگ BU8500

سامسونگ این برند نامی در طراحی تلویزیون‌های هوشمند خود از سیستم عامل تایزن بهره‌ گرفته است. این سیستم عامل از برنامه‌های متعددی پشتیبانی می‌کند. دسترسی به اینترنت از طریق WI-FI ، جستجو در شبکه‌‌های اینترنتی ، دستیار صوتی گوگل و دیدن فیلم و سریال و موسیقی به صورت آنلاین و…. از معدود این برنامه‌ها می‌باشد؛ که با وجود این سیستم عامل می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید‌. شما با داشتن این قابلیت می‌توانید بروز باشید و انواع فیلم و سریال جدید را از شبکه‌های You tube و Netflix مشاهده نمایید.

کار کردن با  Tizen بسیار روان و ساده می‌باشد و نیازی به یادگیری پیجیده ندارد؛ طراحان سامسونگ برای تلویزیون BU8500 مدل ۲۰۲۲ یک ریموت کنترل کارآمد را طراحی کرده اند، بر روی این ریموت دکمه ای را جهت تنظیمات و دست دسترسی به سیستم عامل جای گذاری کرده اند که با فشار دادن آن می‌توانید به این سیل کارایی دسترسی پیدا کنید. سیستم عامل تایزن همیشه برنامه‌هایی را برای تماشا کردن به شما توصیه می‌کند، که بر حسب علاقه‌‌ی کاربران باشد، از این رو اصلا حوصله‌یتان به سر نمی‌رود. فقط کافیست که کنترلر در اختیار داشته باشید و انواع بازی را با ژانر‌های مختلف انجام دهید. با دارا بودن از بازی‌های مختلف تمامی اعضای خانواده می‌‌توانند در هر سنی بازی کردن بپردازند‌.

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

قیمت (تومان)سایز(اینچ)سال ساختمدل
۲۷/۰۰۰/۰۰۰۵۵۲۰۲۲Q70B
۳۸/۶۰۰/۰۰۰۶۵۲۰۲۲Q70B
۶۱/۰۰۰/۰۰۰۷۵۲۰۲۲Q70B
۹۴/۰۰۰/۰۰۰۸۵۲۰۲۲Q70B
۱۸/۱۰۰/۰۰۰۵۵۲۰۲۲BU8500
۲۵/۴۰۰/۰۰۰۶۵۲۰۲۲BU8500

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا