اقتصادی

دو درصد دیگر از سهام شستا باید واگذار شود

مدیرعامل بورس تهران از تعهد سازمان تامین اجتماعی برای عرضه دو درصد دیگر از سهام شستا در بورس خبر داد و گفت: این سهام با هماهنگی بورس ظرف سه ماه آینده واگذار خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از صدا و سیما، علی صحرایی، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران هم با حضور در این برنامه با اشاره به اینکه عرضه ”شستا“ در تاریخ ۵۲ ساله بازار سرمایه، بزرگترین عرضه اولیه کشور است، ​ گفت: با این عرضه، شاخص کل بورس سه درصد و شاخص هم وزن هم در همین حدود رشد کرد.

وی با بیان اینکه​ سازمان تامین اجتماعی، این منابع را در اختیار می‌گیرد، افزود:​ شاخص بورس، ​ عدد ۶۴۵ هزار و ۷۶۲ واحد را ثبت کرد که رکورد تازه‌ای است.

صحرایی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی، عرضه ۲ درصد دیگر را به بورس متعهد است که این عرضه به تدریج بر اساس شرایط بازار و با هماهنگی بورس، ظرف سه ماه آینده انجام می‌شود.

خبرنگار: محبوبه فکوری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا