ورزش

دو شانس طلای کشتی از دست ایران پرید

دهمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک کاروان ایران با از دست رفتن دو فینال برای کشتی فرنگی ایران همراه شد تا دو ملی پوش کشورمان برای کسب مدال برنز به تلاش خود ادامه دهند.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، دهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو امروز دوشنبه با رقابت ورزشکاران ایران در کشتی فرنگی و مسابقات قایقرانی کایاک پیگیری شد که طی آن فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم کشتی ایران در دومین دیدار خود موفق به شکست حریف شد.

ساروی هم به دیدار رده بندی رسید

محمد هادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های المپیک به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی رده بندی شد.

محمد هادی ساروی پیش از این آدم بودجملین از الجزایر را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و در دور دوم کریل میلوف از بلغارستان را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد.

محمد هادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران

۱۴:۰۰: گرایی از راهیابی به فینال بازماند / مبارزه کشتی‌گیر ایران برای کسب برنز

محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان رفت که با نتیجه ۶ بر ۵ باخت و به دیدار رده بندی راه یافت.

گرایی صبح امروز در دور نخست یوسوانیس پنا فلورس از کوبا را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و در دور دوم بوزو استارسویچ از کرواسی را با نتیجه ۵ بر ۵ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا