اقتصادیکسب و کار

دپوی ۲ هزار خودرو در پارکینگ ایران‌ خودرو / دلیل دپو شدن خودروها

مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد گفت:در پارکینگ ایران خودرو، خودروهای رانا، پژو پارس، دنا و تارا موجود است که همه این خودرو‌ها تأییدیه استاندارد دارند و مشکلی برای تحویل به مشتری ندارند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای انگورج مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد در بازدید از پارکینگ‌های دو خودروساز بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما گفت: خودرو‌های کوییک موجود در این پارکینگ هم تاییدیه استاندارد دارند و نباید دپو شوند.

 آقای انگورج گفت: در پارکینگ اتکا حدود ۲۰۰۰ دستگاه خودرو دپو شده و همه این خودرو‌ها تاییدیه استاندارد دریافت کرده‌اند.

وی گفت: باعث تعجب است که با وجود دریافت تاییدیه استاندارد و دریافت برچسب استاندارد، اما همچنان این خودرو‌ها در پارکینگ باقی مانده است.

آقای انگورج گفت: دپوی خودرو‌ها در پارکینگ به خودرو آسیب وارد می‌کند قطعات لاستیکی و پلاستیکی و همچنین رنگ خودرو دچار آسیب می‌شود. 

مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد گفت: در پارکینگ ایران خودرو هم خودرو‌های رانا موجود است و هم پژو پارس و دنا و تارا که همه این خودرو‌ها تاییدیه استاندارد دارند و مشکلی برای تحویل به مشتری ندارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا