ورزش

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان با تماشاگر شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

روند بازار – سید علی اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه صبح امروز ستاد ملی کرونا در تهران برگزار شده است و وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور حضور داشتند تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

وی افزود: طبق گفته ستاد ملی کرونا قرار است با ظرفیت یک سوم ورزشگاه حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: طبق جلسه‌ای که امروز با شورای تأمین داشتیم نظر بر این بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود اما ستاد ملی کرونا با دلایلی که داشته است حضور ۷ هزار نفری را در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرد.

جواهری در ادامه با بیان اینکه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است، گفت: در پایان دیدار دو تیم ایران و لبنان، قرار است جشنی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برگزار شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا