ورزش

ذوب آهن ۰-۱ استقلال؛ نفس آبی ها پشت گوش پرسپولیس

استقلال در هفته نهم مهمان ذوب آهن بود و موفق به پیروزی شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین؛ در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفت که در نهایت بازی با گل به خودی ذوبی ها یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم قرار گرفت.

بازی از هفته نهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ؛ ساعت: ۱۷:۳۰
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان / بدون تماشاگر
گروه داوری: پیام حیدری / کمک ها: حسن ظهیری – محمدجواد مداح ؛ داور چهارم: روح الله شریفی / ناظر: خداداد افشاریان

کارت زرد:
امیرحسین صدقی (۳۰)-صادق صادقی (۸۰) از ذوب آهن

ترکیب ذوب آهن:
حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، امیر حسین صدقی، محمد سلطانی مهر، سجاد آشوری (۶۲- صادق صادقی)، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی (۷۲- محمدامین درویشی)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی (۴۶- جعفر سلمانی)– روزبه چشمی (۶۶- سجاد شهباززاده) – مهدی مهدی پور- آرش رضاوند (۷۹- سعید مهری) – محمد محبی – رضا میرزایی (۴۶- صالح حردانی)– پیمان بابایی (۴۶- مهدی قایدی)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ذوب‌آهن صفر – استقلال یک (دقیقه ۹۰+۱: سیدمحمد قریشی – گل بخودی): پس از اعلام خطا به روی محمد محبی در میانه های زمین، مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که محمد قریشی مدافع ذوب آهن با یک اشتباه بزرگ، دروازه تیمش را باز کرد تا اینگونه نتیجه بازی را تغییر دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا