سیاسی

رئیس‌جمهور: فقر و بیکاری در گیلان معنا ندارد!

رئیس‌جمهور در سفر امروزش به گیلان گفت: با فعالیت اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در گیلان شاهد فقر و بیکاری نباید باشیم.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در سفر رئیس‌جمهور به گیلان چه گذشت؟

رئیس‌جمهور دقایقی پیش در بدو ورود در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت: استان گیلان استانی پرظرفیت است.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های مردم گیلان در طول دوران دفاع مقدس گفت: مردمی که در برابر متجاوزان همواره ایستاده و تاریخ این استان همواره شجاعت و مقاومت این مردم را ثبت کرده و تقدیم هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده همین مهم است.

رئیس‌جمهور از شناسایی نیازهای استان گیلان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی خبر داد. رئیسی افزود: از چند روز گذشته هیئت‌هایی به‌منظور بررسی‌های مقدماتی در گیلان حاضر و با مشورت نماینده ولی‌فقیه، استاندار و فعالان و اجتماعی و اقتصادی، نیازهای استان شناسایی‌شده است.

رئیس‌جمهور: برای حل مشکل آمدم

رئیسی، گیلان را استانی با ظرفیت‌های بی‌شمار صنعتی، گردشگری و کشاورزی دانست و تصریح کرد: گیلان استانی صنعتی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی است که زمینه‌های بسیار بزرگی دارد و با این ظرفیت‌های ارزشمند برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری معنا ندارد لذا یکی از اهداف حضور بنده در گیلان شناسایی و برطرف کردن همین مشکلات است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ویژگی‌های اقتصاد دریایی در گیلان بیان کرد: اگر اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در گیلان فعال شود ما در این استان شاهد فقر و بیکاری به حول و قوه الهی نخواهیم بود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مشکلات گیلان پیش از سفر احصا شده است، گفت: به دنبال نقطه عطفی برای حل مشکلات در گیلان هستیم و به همین دلیل به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت به گیلان سفر کردیم.

به گزارش فارس، دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری گیلان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور سیزدهم به گیلان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا