کسب و کار

رازهایی که من را در زمینه ی زغال ثروتمند کرد

اغلب کم تر کسی به ذهنش می رسد که از طریق زغال می توان به ثروت رسید اما من تواسنتم با یاد گرفتن یک سری ترفند ها و راه ها خودم را در عرصه ی فعالیت روی محصول زغال ثروتمند سازم به طوری که امروزه جزئ از نفرات برتر در این حوزه هستم.

زغال

در گذشته تولید زغال به روش دیگری بوده و فقط به سوزاندن تنه های درخت اکتفا می کردند که به علت تولید دود و گازهای سمی برای محیط زیست به شدت خطرناک بوده است، این روش تولید به همین دلیل و به خاطر هزینه ی زیاد تولید دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد.

البته امروزه در تولید زغال فقط از تنه ی درختان استفاده نشده و از مواد بازیافتی و باقیمانده ی میوه ها هم استفاده می شود که در کاهش استفاده از چوب تاثیر زیادی داشته است.

زغال لیمو

همواره توجه داشته باشید زغالی که از درخت لیمو ترش و لیمو شیرین به دست می‌ آید کیفیت بالا و طول عمر زیادی داشته و در مدت زمان کوتاه به خاکستر تبدیل نمی شود، همچنین ممکن است حتی یک تکه زغال لیمو بعد از دو الی سه ساعت خاموش نشود، و این خاموشی تا زمانی که زغال به طور کامل خاکستر نشود اتفاق نخواهد افتاد و حتی تا آخرین تکه، هرچند کوچک این زغال حرارت خود را حفظ کرده و کارایی خواهد داشت.

با توجه به تقاضای زیاد برای زغال لیمو، این محصول در فروشگاه های مختلف به متقاضیان عرضه می گردد، قطعاً تقاضا برای خرید زغال بسیار زیاد است و بسیاری از مراکز تفریحی و سفره خانه ها همواره به زغال نیاز مبرم خواهند داشت و البته بیشترین استفاده زغال لیمو برای چنین مراکزی خواهد بود.

زغال لیمو

زغال گردو

توضیحات زیادی در مورد زغال گردو داده شد و در یکی دیگر از مواردی که باید توضیح داد زغال گردو فعال است که در این مورد کربون آن فعال می شود تا عمل سوختن زودتر صورت بگیرید و به نسبت سایر زغال فشرده زودتر خاکستر می شود. اگر به دنبال خرید عمده زغال گردو مانند زغال کبابی هستید باید دقت زیادی داشته باشید و از آنجایی که در هنگام تولید باید نکات دقیقی رعایت شود ممکن است شما گرفتار افراد سودجو شوید و همچنین به این علت که به ظاهر آن نمی توان زیاد دقت کرد شما باید این محصول را از تامین کننده مورد اطمینان آن را خریداری کنید.

شما می توانید در نظر داشته باشید که اگر تمایل به صادرات این محصول دارید باید کیفیت آن مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد و اهمیت دادن به این نکات می تواند شما را در تصمیم گیری کمک بیشتری کند.

زغال گردو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا