کسب و کار

رازهایی که هرگز افراد پولدار به شما نمی گویند

بایستی خاطر نشان کرد ثروتمند شدن موضوعی کوتاه مدت و یک شبه نیست؛ بلکه سازوکارهای خود را دارد شما همواره باید تلاش کنید شغل و درآمد خود را ارتقا دهید و بخشی از درآمدتان را صرف همان کسب و کار نمایید.

سرکه بالزامیک اصل

سرکه بالزامیکی که از منطقه مودنا وارد می شود بیش تر برای مصرف روزانه مناسب می باشد و قیمت سرکه بالزامیک اصل با توجه به مدت زمانی که در بشکه نگهداری شده اند متغییر می باشد. انگور به تنهایی باید در تولید سرکه بالزامیک سنتی استفاده شود و در صورت اضافه شدن هر گونه مواد دیگر نمی توان نشان اصالت را برای کالا در نظر گرفت.

سیر جنگلی

یکی از مفید ترین و پر خاصیت ترین گیاهان جنگلی، سیر جنگلی می باشد، که به صورت خشک شده و با طعم بعضا شیرین یافت می گردد. نام دیگر موسیر کوهی، موسیر ایرانی می باشد که دارای خواص بی شماری برای بدن و به خصوص پوست و مو می باشد، شکل ظاهری این گیاه بسیار زیبا می باشد و گل آن به رنگ ارغوانی است که برگهای بلند و دراز دارد، این گیاه یکی از گیاهان اصطلاحا دورگه به شمار می آید و در شباهت مانند سیر و پیاز است،

اخبار مرتبط
سیر جنگلی

کیوی زرد

این محصول میزان فولات بالایی دارد و ویتامین ث موجود در کیوی زرد نیز بسیار بیشتر از پرتقال است. همچنین از نظر ظاهری نیز پوسته بیرونی دارای میزان پرز کمی است ولی از نظر شکل همانند انواع دیگر کیوی ها به چه شکل بیضی می باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا