کسب و کار

راهنمای خرید مبلمان راحتی از تولید کننده مبل

خرید مبلمان راحتی شاید در نگاه اول برای شما کاری ساده به نظر برسد ولی در واقع تصور اکثر افراد این است که اگر نیاز به خرید مبلمان راحتی پیدا کنند، کافی است به یکی از نمایشگاه یا فروشگاه های عرضه کننده مراجعه کنند و به راحتی مبل راحتی مد نظر خود را به خانه بیاورند، اما موضوع به این سادگی هم نیست. اگر می خواهید تجربه موفقی در خرید مبلمان راحتی داشته باشید بهتر است اِلمان های مختلفی را بررسی کنید.

اولین و مهم ترین بررسی برای داشتن یک خرید موفق، بررسی فضای مورد نظرتان است، چرا که حتی اگر بهترین نوع مبلمان راحتی را انتخاب کنید اما برای فضای مورد نظرتان خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، مسلما نه تنها خرید موفقی نداشته اید بلکه باعث هدر رفتن وقت ، منابع مالی و انرژی خود شده اید، بنابراین این که مبلمان را برای چند متر فضا تهیه می‌کنید بسیار مهم است.

مورد بعدی ماهیت فضا است، مثلا انتخاب و خرید مبلمان راحتی برای فضای اداری میتواند بسیار متفاوت از انتخاب برای فضای خانه باشد .

قبل از هر گونه بررسی و تمرکز بر روی جنس، شکل ظاهری و یا نوع مبلمان راحتی، باید مشخصات فضا و حتی افرادی که قرار است از آن استفاده کنند را مورد توجه قرار دهیم و با توجه به آن دسته مناسب مبلمان راحتی را انتخاب کنیم، در این مرحله برای نتیجه بهتر می توانیم از یک طراح داخلی کمک بگیریم یا اینکه سلیقه ای عمل کنیم و یا حتی از مدل های از پیش طراحی شده در اینترنت ایده بگیریم.

مرحله بعد انتخاب نوع مبلمان راحتی بر اساس فضای مورد استفاده است. بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدام یک از انواع مبلمان راحتی را خریداری کنید، باید به دنبال یک طراح و تولید کننده مبل بگردید و بقیه مسیر را با کمک یک تولید کننده پیش ببرید.

انواع مدل های مبلمان راحتی

نکاتی راجع به خرید و انواع مبل راحتی مسلما میتواند کار انتخاب مبل مناسب را برایتان راحت تر کند. استفاده از انواع مدل های مبلمان راحتی در سال های اخیر بسیار فراگیر تر از سابق بوده است. در گذشته بیشتر استفاده و خرید مبلمان های چوبی رایج بود، اما این روزها مبل های راحتی تمام پارچه جای خود را حتی در مبلمان شهری و فضاهای داخلی عمومی نیز پیدا کرده اند.

از رایج ترین گزینه های خرید آنلاین انواع مبل راحتی میتوان به نوع کلاسیک اشاره کرد که ترکیبی از مبل های تمام پارچه و چوبی قدیمی است که مدلی بسیار زیبا و متعادل به شمار می رود. البته مبلمان راحتی مدل کلاسیک برای افرادی که فضاهای اسپرت می‌پسندند انتخاب مناسبی نیست. این افراد بهتر است مبل تمام پارچه انتخاب کنند.

راهنمای خرید مبلمان راحتی از تولید کننده مبل

مدل چستر یکی از گزینه های خرید مبل راحتی برای افرادی است که دنبال یک مدل لوکس تمام پارچه هستند. مبل چستر در واقع با یک تغییر کوچک میتواند با فضای خانه یا فضاهای اداری هماهنگ شود، مدلی لوکس با بدنه لمسه که با المان های زیادی در فضا قابلیت هماهنگی دارد.

اگر شما با محدودیت فضا رو به رو باشید مبل های مکانیزم و ال برایتان مناسب تر است .

انواع جنس مبل راحتی

انواع جنس مبل می تواند بسته به فضا متفاوت باشد به عنوان مثال مبل چستر با جنس چرم بیشتر مناسب فضای اداری و انواع پارچه مناسب فضاهای خانگی است.

مبل کبیر یکی از تولیدکنندگان باسابقه مبل است که برای خرید هر یک از انواع مبل راحتی که تا اینجا معرفی شد می توانید از این تولید کننده با سابقه مشاوره دریافت کنید.

مبل های مکانیزم یکی دیگر از انواع مبل راحتی است که چون قابلیت تبدیل شدن به تختخواب را دارد مهم است که از یک تولیدکننده معتبر خریداری شود. این نوع مبل نیز در گروه تولیدی مبل کبیر تولید و عرضه می شود. مبل های مکانیزم علاوه بر ظاهر اسپرت و لوکس جزو کاربردی ترین مبل ها به شمار می روند.

راهنمای خرید مبلمان راحتی از تولید کننده مبل

نوع دیگر مبل راحتی، مدل ال است که مطمئنا همه شما با این مدل پر طرفدار آشنایی دارید. این مدل برای دو نوع فضا توصیه می شود، اول فضاهای کوچک که فقط دو دیوار مناسب برای گذاشتن مبل دارند و دوم فضاهای بزرگ که لازم است با یک اِلمان مناسب به دو قسمت تقسیم شوند. مبل ال در این فضا علاوه بر اینکه دو قسمت نشیمن و سالن پذیرایی را از هم تفکیک می کند، باعث ایجاد فضایی مدرن نیز می شود.

راهنمای خرید مبلمان راحتی از تولید کننده مبل

مبل کبیر با سالها سابقه در تولید مبلمان راحتی میتواند انتخاب مناسبی برای تهیه یک مدل مناسب و با کیفیت باشد. گروه تولیدی مبل کبیر با سالها سابقه در تولید انواع جنس مبل راحتی اکنون تولیدات خود را بدون واسطه و مستقیم به دست خریداران می رساند که خود باعث کم شدن قیمت مصرف کننده است، بدون اینکه به کیفیت اجناس لطمه ای وارد شود.

این گروه تولیدی در منطقه چهار دانگه تهران واقع است که برای خرید میتوانید به صورت حضوری نیز اقدام کنید. آخرین و مهم ترین مزیت خرید از گروه تولیدی مبل کبیر، ارائه اجناس با گارانتی واقعی است که اکثر خریداران را طی سال های فعالیت خود تبدیل به مشتریان دائمی خود کرده است.

نحوه ی انتخاب مبل راحتی برای انواع دکوراسیون ها

انتخاب یک مبل راحتی شیک شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر بیاید اما همه چیز به این سادگی ها هم نیست. نحوه ی انتخاب مبل راحتی برای انواع دکوراسیون ها به موارد مختلفی وابسته است. جزئیاتی مثل انواع جنس مبل راحتی، اندازه فضا ، رنگ و نوع پوشش دیوارها، حتی تعداد پنجره ها و جنس کفپوش نیز می تواند در انتخاب یکی از انواع مبل راحتی موثر باشد.

انتخاب یک مبل راحتی شیک برای اتاق نشیمن باید با توجه به سلیقه شخصی خودتان و مشخصات منزلتان باشد. در حقیقت مبل راحتی وسیله ای است که احتمالا سال های زیادی از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین بهتر است در انتخاب آن به هیچ عنوان صرفا از مد روز پیروی نکنید و به جای آن استانداردهای طراحی دکوراسیون را در نظر داشته باشید.

نکته بسیار مهم دیگری که بهتر است در انتخاب مبل راحتی رعایت کنید، تناسب فضا است. حتی اگر فضای بزرگی برای چیدمان در اختیار دارید باز هم تعادل را رعایت کنید و از خرید مبل بسیار بزرگ اجتناب کنید، چرا که بعد از مدت کوتاهی دلزده تان می کند.

سایز مبلمان را متوسط انتخاب کنید و نکته آخر اینکه در انتخاب رنگ مبلمان دقت کنید. رنگ های کاملا تیره یا کاملا روشن مناسب مبل های تمام پارچه نیستند و دلیل آن کاملا واضح است. در انتخاب رنگ سعی کنید هماهنگی رنگ مبل با وسایل دیگر را نیز مدنظر قرار دهید.

راهنمای خرید مبل راحتی

تعداد زیادی تولید کننده مبل راحتی در تهران وجود دارد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم مسلما همه تولید کنندگان این عرصه معتبر نیستند، اما چه چیز به یک تولیدکننده اعتبار می دهد؟

یکی از عوامل مهم سابقه است. گروه تولیدی مبلمان کبیر یک تولید کننده مبل راحتی در تهران است که به علت حذف واسطه ها و سابقه طولانی در تولید مبل راحتی، می توانید برای خرید به آن اعتماد کنید. احترام به سلیقه مشتری، استفاده از مواد اولیه مرغوب و اصل گارانتی تمام تولیدات و همچنین حذف واسطه ها چند مورد از دلایلی است که باعث می شود بتوانید به راحتی به این گروه تولیدی اعتماد کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا