کسب و کار

راهنما و نکات خرید دوربین مداربسته از فروشگاه توان نمایندگی داهوا

چکیده : راهنمای جامع خرید و قیمت دوربین مداربسته و نکات مهم قبل خرید یک سیستم مداربسته

دوربین مداربسته و نکات مهم قبل خرید و قیمت دوربین مداربسته از سایت فروشگاه tavancctv نمایندگی داهوا

به گزارش وبسایت روند بازار از سایت فروشگاه توان tavancctv نمایندگی رسمی دوربین مداربسته داهوا در تهران، دنیای امروز دارای پیچیدگی های خاص بوده و با توجه به پیشرفت تکنولوژی با سرعت بالا نیاز بشر به ابزار امنیت در همه زمینه ها به طور محسوسی احساس می شود.

یکی از مهمترین ابزار های تامین امنیت دوربین مداربسته می باشد که در تمامی زمان ها و عدم حضور فیزیکی می تواند به عنوان چشم سوم به حساب آید.

دوربین مداربسته به عنوان یک ابزار امنیتی کاربرد های فراوانی دارد که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت. برای مشاهده قیمت و خرید اینترنتی دوربین مداربسته به سایت tavancctv میتوانید رجوع کنید.

کاربردهای مهم دوربین مداربسته

از جمله کاربرد های مهم دوربین مداربسته نقش حفاظتی آن می باشد به طوریکه این امکان برای شما فراهم است تا به صورت بیست و چهار ساعته و مداوم بتوانید در قدم اول تصویر ضبط شده داشته باشید و در قدم بعدی بتوانید محل مورد نظر را به صورت زنده پایش نمایید.

در هنگام خرید یک سیستم دوربین مداربسته باید به موارد متعددی توجه داشته باشید که در ادامه این موارد توضیح خواهیم داد.

راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته کاربردی

راهنمای کامل خرید دوربین مدار بسته

در هنگام انتخاب سیستم دوربین مداربسته در قدم اول باید ببینید به چه تعداد دوربین مدار بسته نیاز دارید.

یکی از عواملی که در انتخاب تعداد دوربین مدار بسته موثر است زاویه پوشش دهی دوربین است که دانستن این موضوع شما را در بیشترین پوشش دهی کمک می کند. برای اینکه بدانید در دوربین مداربسته چه مقدار پوشش دهی وجود دارد شما باید به نوع لنز به کار رفته در دوربین انتخابی مورد نظر دقت داشته باشید.

لنز دوربین مداربسته

معمولا لنز به کار رفته در دوربین مداربسته به صورت لنز فیکس و لنز متغیر یا وریفوکال می باشد. میزان پوشش دهی تصویر در لنز های مختلف با توجه به نوع لنز و همچنین کیفیت تصویر به کار رفته در سنسور تصویر دوربین متفاوت است.

کیفیت ها و تکنولوژی مختلف در دوربین مدار بسته

کیفیت های رایج در یک سیستم دوربین مداربسته به صورت ۲ مگاپیکسل و ۴ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل می باشد که تحت تکنولوژی های AHD و HDCVI و HDTVI و همچنین تکنولوژی IP یا تحت شبکه ارائه می شود.

یکی رایج ترین تکنولوژی های دوربین مداربسته تکنولوژی HDCVI می باشد که مربوطه به شرکت داهوا می باشد که در ادامه در مورد این برند دوربین مداربسته و ویژگی های کاربردی آن توضیح خواهیم داد.

دستگاه دی وی آر DVR در دوربین مداربسته + فاکتور مهم قبل خرید دستگاه دی وی ار

یکی از موارد مهمی که کاربر  دوربین مداربسته با آن سر و کار دارد دستگاه دی وی آر DVR یا ضبط تصویر می باشد. اولین نکته در مورد دستگاه DVR تعداد کانال های آن می باشد. جهت دیدن قیمت انواع دستگاه دی وی ار DVR و خرید آن سایت فروشگاه توان را در گوگل سرچ کنید.

دستگاه دی وی ار بر اساس انواع کانال تصویری

یک دستگاه دی وی آر می تواند به صورت ۴ کانال و ۸ کانال و ۱۶ کانال و ۳۲ کانال باشد. هر چه تعداد کانال ها بالاتر رود فضای ذخیره سازی یا هارد نیز باید بیشتر باشد.

نکات مهم نحوه انتخاب هارد برای سیستم دوربین مدار بسته

برای انتخاب هارد در یک سیستم دوربین مداربسته باید اولا به تعداد دوربین های انتخابی و همچنین کیفیت دوربین ها توجه داشت. از دیگر نکات مهم در انتخاب هارد برای یک سیستم دوربین مداربسته تعداد روز هایی است که قرار است روی هارد دستگاه شما ذخیره سازی شود.

ویژگی انتقال تصویر یا P2P در دستگاه DVR

یکی از امکانات و آپشن های مهمی که در در سیستم دستگاه DVR دوربین مداربسته وجود دارد انتقال تصویر می باشد.

طریقه کارکرد P2P یا انتقال تصویر در دستگاه دی وی ار

برای اینکه بتوانید از این امکان کاربردی استفاده کنید باید دستگاه دی وی آر را از طریق پورت شبکه ای که در پشت دستگاه تعبیه شده است به یک مودم اینترنت وصل نمایید. این انتقال تصویر در سیستم های دوربین مداربسته امروزی از طریق P2P صورت می گیرد که دارای سهولت اجرایی می باشد.

دوربین مداربسته داهوا

یکی از دغدغه های کاربران دوربین مدار بسته انتخاب برند می باشد که ما در این قسمت قصد داریم تا شما را با دوربین مداربسته داهوا به عنوان یک برند پر فروش و دارای سبد کالایی کامل آشنا نماییم.

معرفی شرکت داهوا DAHUA

شرکت داهوا جز بزرگترین برند های سیستم های امنیتی در کشور چین می باشد که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کرده است. تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته داهوا HDCVI می باشد که طی این قابلیت دوربین و سیستم مداربسته به صورت کلی دارای قابلیت های کاربردی فراوان می باشد.

فناوری HDCVI در دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته HDCVI داهوا دارای کیفیت تصویر های ۲ مگاپیکسل و ۴ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل و ۸ مگاپیکسل می باشد.

سری کوپر یا اقتصادی محصولات دوربین مداربسته داهوا

داهوا برای اینکه بتواند در تمام سطوح بازار حرفی برای گفتن داشته باشد سری اقتصادی کوپر را طراحی و به بازار معرفی کرده است.

این سری هم دارای دوربین بوده و هم دارای دستگاه دی وی آر می باشند و از نظر فنی و کاربردی کاملا نزدیک به سری Lite و معمولی داهوا می باشند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا از سری کوپر (اقتصادی)

از نظر کیفی محصولات کوپر بسیار بالا بوده و از نظر قیمتی کاملا با محصولات بدون برند قابل رقابت می باشد. در ادامه خاصیت های کاربردی که در محصولات دوربین مداربسته داهوا می باشد را توضیح خواهیم داد. قیمت دوربین مداربسته داهوا در مقایسه با سایر برند ها، از نظر اقتصادی بی شک بهترین قیمت را دوربین های داهوا ارائه می دهند.

قابلیت دید در شب دوربین مداربسته

از مهمترین مشخصه هایی که در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به آن دقت داشته باشید همین مشخصه دید در شب در دوربین مداربسته می باشد.

شرح عملکرد دید در شب دوربین مداربسته

دید در شب در دوربین داهوا به دو دسته کلی دید در شب مادون قرمز یا دید در شب IR و همچنین دید در شب رنگی می باشد. دید در شب IR به صورت سیاه و سفید می باشد و حداقل ۲۰ متر و حداکثر ۸۰ متر قابلیت پوشش دهی دارد. دید در شب IR در دوربین مداربسته داهوا به صورت دید در شب هوشمند می باشد.

در این قابلیت دوربین این امکان برایش فراهم شده تا میزان IR که به سمت شی پرتاپ می شود متناسب با فاصله شی از لنز دوربین باشد. 

انواع دید در شب در دوربین مداربسته داهوا (DAHUA)

انواع دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دید در شب رنگی در دوربین داهوا به صورت Starlight و Full color می باشد. در دوربین استارلایت داهوا باید برای اینکه دوربین بتواند تصویر دید در شب رنگی ارائه دهد نور تامین شود البته این نور اگر به صورت حداقلی باشد کافی است.

دوربین دید در شب رنگی داهوا با تکنولوژی تمام رنگی (Full color)

در ادامه دوربین های دید در شب داهوا دوربین های Full Color را به بازار معرفی کرده است. در این دوربین ها نور محیط از طریق ال ای دی وارملایت تامین می باشد و تصویر در هنگام شب با وضوح بالا و تمام رنگی می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا به سایت tavancctv.com مراجعه بفرمایید.

قابلیت صدا در در دوربین مداربسته داهوا

یکی از آپشن های مورد درخواست کاربران سیستم های دوربین مداربسته همین قابلیت صدا می باشد.

چگونگی کارکرد صدا در دوربین داهوا

برای صدا دار کردن سیستم دوربین مداربسته می توانید از میکروفون به صورت میکروفون خارجی و از طریق کابل کواکسیال جداگانه اقدام نمایید.

کمک تکنولوژی HDCVI به قابلیت ضبط صدا در دوربین مداربسته داهوا

دوربین داهوا در فناوری HDCVI این قابلیت برایش فراهم شده تا خود دوربین صدا دار باشد که این قابلیت فقط در دوربین های داهوا دید می شود.

بی نیازی به کابل اضافه برای انتقال صدای دوربین داهوا

در دوربین صدادار داهوا برای انتقال صدا نیازی به بستر کابل کواکسیال جداگانه مثل سایر فناوری ها نمی باشد و صدا و تصویر با هم از طریق یک کابل ارسال می شود.

دوربین آیمو و معرفی آن

یکی از دغدغه های کاربران دوربین مداربسته استفاده از سیستم های دوربین مداربسته وایرلس و بیسیم می باشد.

دوربین ایمو و برند داهوا

دوربین ایمو و برند داهوا

داهوا تحت عنوان برند ایمو محصولات بیسیم خود را به بازار معرفی کرده است.

این سری از محصولات دوربین مداربسته بیسیم دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و همچنین امکانات کاربردی فراوانی می باشند که در ادامه به قابلیت های کاربردی در این سری از محصولات دوربین آیمو اشاره خواهیم کرد. برای استعلام قیمت و خرید دوربین آیمو میتوانید به سایت فروشگاه توان نمایندگی دوربین آیمو رجوع کنید.

پشتیبانی از رم در دوربین آیمو

در دوربین آیمو این قابلیت کاربردی وجود دارد که دوربین به صورت کاملا مستقل در خود ضبط تصویر داشته باشد.

این قابلیت در دوربین ایمو وجود دارد که از رم به صورت میکرو SD و تا ظرفیت اسمی ۲۵۶ گیگا بایت پشتیبانی نماید.

دوربین های آیمو این قابلیت را وجود دارند که هم به دستگاه ضبط تصویر داهوا وصل شوند و هم به دستگاه های ضبط تصویر ایمو وصل شوند.

حال اگر ارتباط دوربین با دستگاه ضبط تصویر قطع شد یا به هر دلیلی برای دستگاه ضبط تصویر مشکلی پیش آمد دوربین ایمو این قابلیت برایش وجود دارد تا به صورت مستقل در خود ضبط تصویر داشته باشد.

قابلیت های هوشمند دوربین ایمو Imou

در دوربین ایمو Imou قابلیت هوشمند تشخیص حرکت انسان وجود دارد و این قابلیت به صورت هوشمند صورت می گیرد.

پس رد شدن انسان از جلوی لنز دوربین ایمو Imou یک نوتیفیکیشن به گوشی کاربر ارسال می شود. همچنین دوربین ایمو دارای قابلیت تعقیب سوژه می باشد.

قابلیت و ویژگی دوربین ایمو رنجر ۲

در این قابلیت که در سری دوربین متحرک از جمله دوربین ایمو رنجر ۲ – Imou Ranger 2 دید می شود، دوربین پس تشخیص یک سوژه متحرک می تواند آن را دنبال نماید.

دوربین ایمو رنجر ۲ از سری مدل های محبوب و پرفروش دوربین آیمو میباشد که دارای امکانات فراوان و کاربردی می باشد.

قابلیت صدای دو طرفه در دوربین آیمو

در اکثر مدل های دوربین ایمو یک میکروفون به صورت کاملا نامحسوس قرار داده شده است. شما از طریق نرم افزار Imou life که تخصصی مربوط به دوربین های ایمو می باشد ، می توانید روی گوشی موبایل خود صدای محیط را دریافت نمایید.

نحوه عملکرد صدای ۲ طرفه دوربین ایمو

در کنار میکروفون که بدان اشاره کردیم دوربین آیمو دارای یک اسپیکر روی بدنه دوربین می باشند.

شما از طریق این اسپیکر و میکروفون گوشی خود می توانید با محیط صحبت نمایید.

از برآیند دو قابلیت ذکر شده در دوربین ایمو صدای ۲ طرفه حاصل می شود که یکی از آپشن های مهم و کاربردی دوربین آیمو Imou می باشد.

تهیه سیستم دوربین مداربسته مناسب و حرفه ای برای شما

برای مشاوره رایگان جهت تهیه یک سیستم دوربین مداربسته مناسب محیط و مکان موردنظر شما میتوانید با کارشناسان فروش فروشگاه توان با شماره ۹۱۰۰۴۹۴۹-۰۲۱ در تماس باشید، و سیستم مناسب دوربین مداربسته و دستگاه دی وی ار خود را از tavancctv خریداری نمائید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا