اقتصادی

راه‌اندازی بازار هدف در فرابورس طی ماه‌های آینده

مدیر عملیات بازار فرابورس گفت: دستورالعمل راه‌اندازی بازار هدف فرابورس در مرحله نهایی است و در ماه‌های آینده، این بازار راه اندازی می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، محمدصادق غزنوی درباره بازار هدف فرابورس اظهار داشت: دستورالعمل راه اندازی بازار هدف در مرحله پایانی است و بعد از ابلاغ نهایی، شرکت‌ها و استارت اپ‌ها می‌توانند در این بازار پذیرش شوند.

بازار بورس و سرمایه

مدیر عملیات بازار فرابورس ادامه داد: برخی از شرکت‌ها شرایط پذیرش در بازار اول و دوم فرابورس را ندارند، اما آمادگی لازم و تمایل برای ورود به بازار فرابورس را دارند.

وی گفت: یکی از مزایای بازار هدف این است که برخی از شرکت‌ها با توجه به معیارهایی که دارند می‌توانند بدون سختگیری‌ها، وارد بازار فرابورس شوند.

غزنوی تصریح کرد: در ماه‌های آینده دستورالعمل این بازار به پایان می‌رسد و شرایط آن اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است؛ بازار هدف با مطالعه بورس‌های مطرح دنیا برای شرکت‌های استارتاپی ایجاد می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان بزرگ، متوسط و استارتاپ‌ها، بتواند سهام خود را در این بازار پذیرش کنند و وارد بازار سرمایه شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا