اقتصادی

راه اندازی سامانه سراسری «روستا بازار»

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : این اداره کل با راه اندازی سامانه سراسری «روستا بازار» در روستا‌های استان زمینه فروش بدون واسطه و رونق کسب و کار در روستا‌ها را فراهم می‌کند.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : اکنون سامانه روستا بازار بستر مناسبی را برای دسترسی آسان تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دامی به بازار‌های داخلی برای فروش بدون واسطه را ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: روستا بازار الکترونیکی این امکان را فراهم ساخته تا تولیدکنندگان صنایع دستی و محصولات بومی و محلی بتوانند پس از ثبت نام در این سامانه غرفه‌ای به شکل مجازی برای خود افتتاح کنند و مانند فضای واقعی به فروش تولیدات خود بپردازند.

مدیرکل پست استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد مکان‌های استان ژئوکددارشده اند، گفت: احراز هویت مکانی نیاز ضروری است و اگر فردی برای جابجایی کالا کدپستی تعیین نکند، قاچاق محسوب می‌شود .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا