کسب و کار

یک فرصت باورنکردنی جهت راه اندازی وبسایت برای کسب و کار خود

 مشاغل جهت تضمین موفقیت و افزایش سودآوری اقدام به راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود نموده‌اند.

در سال های گذشته، راه اندازی کسب و کار آنلاین با شیب کمی در حال پیشرفت بود. اما به شیوع همه گیری کرونا سرعت راه اندازی مشاغل آنلاین و پذیرش آنها توسط مردم به سرعتی باور نکردنی افزایش یافت.

این امر باعث شد که مردم بیش از پیش با فواید و مزایای خرید آنلاین آشنا شوند که منجر به پذیرفته شدن و عادی سازی آن در بین طیف گسترده‌ای از افراد جامعه شد.

بسیاری از کسب و کارها نیز با مشاهده این آمار و باخوردهای دریافتی، اقدام به راه اندازی وب سایت و توسعه کسب و کار خود به صورت آنلاین نمودند.

پیش بینی می شود که تا سال آینده، بیش از ۹۰ درصد از کسب و کارهایی که تاکنون به صورت سنتی فعالیت می کردند به فضای انلاین وارد خواهند شد. زیرا با توجه به خدمات ارائه شده توسط کسب و کارهای آنلاین و جلوگیری از اتلاف وقت، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

شرکت رابسانا با همکاری کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای، اسکریپت هایی را طراحی نموده که دارای مزایای بیشماری می باشد، قابل راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاه است و مهم تر از همه، تمامی افراد میتوانند بدون داشتن تجربه فنی و تخصصی از اسکریپت های طراحی شده استفاده کنند.

در ادامه برخی از محصولات و خدمات شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن رابسانا را بررسی خواهیم نمود.

اسکریپت صرافی های ارز دیجیتال:

شرکت رابسانا با هدف تسهیل فرایند خرید، فروش و سرمایه گذاری در بازار پر سود ارزهای دیجیتال، اسکریپت های متنوعی را جهت راه اندازی صرافی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است.

این دسته از اسکریپت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و پروتکل های امنیتی توسعه داده شده‌اند و دارای ویژگی های منحصر به فرد و متنوعی جهت سهولت و جلب رضایت کاربران می باشد.

اسکریپت صرافی های ارز دیجیتال

اسکریپت های راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

رمزین: اسکریپت سایت آنلاین خرید و فروش رمز ارز با کیف پول اختصاصی

ایکس کوین: اسکریپت خودکار سایت متمرکز خرید و فروش ارز دیجیتال

بیدرمز: اسکریپت نظیر-به-نظیر یا p2p خرید و فروش ارزهای دیجیتال

ارزمایه: پلتفرم ارزمایه اسکریپت خرید، فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

اسکریپت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

دیجی مارکت: یکی از محبوب ترین محصولات رابسانا، اسکریپت راه اندازی فروشگاه آنلاین دیجی مارکت می باشد. تمام افراد می توانند با استفاده از این اسکریپت، فروشگاه خود را به صورت آنلاین راه اندازی نمایند.

اسکریپت راه اندازی وب سایت های پزشکی و بهداشتی

نوبت یار و شفاکده: این اسکریپت ها، بستری جامع جهت مدیریت آنلاین مراکز پزشکی و بهداشتی می باشند که هدفشان جلوگیری از ازدحام مراجعین، مدیریت صحیح پرسنل و افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی می باشد.

حراجستان: راه اندازی وب سایت های حراج، یکی از مشاغلی هست که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. به همین دلیل نیز شرکت رابسانا، اسکریپت حراجستان را به گونه‌ای توسعه داده که دارای ویژگی ها و قابلیت های برجسته‌ای جهت جذب کاربر و جلب رضایت آنها می باشد.

اسکریپت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

اسکریپت وب سایت های رزرواسیون

غذایاب: تمام رستوران ها و اغذیه فروشی ها می توانند با استفاده از این اسکریپت اقدام به راه اندازی یک وب سایت آنلاین جهت ارسال مواد غذایی نمایند. این اسکریپت دارای طراحی و رابط کاربری ویژه‌ای می باشد تا کاربران به راحت ترین روش ممکن بتوانند مواد غذایی مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

بلیطم: این اسکریپت برای مشاغل مرتبط با صنعت حمل و نقل مناسب است. به این صورت که میتوانید با استفاده از این اسکریپت فرایند رزرو و فروش بلیط را به میزان چشمگیری سرعت بخشید.

جایاب: اگر دارای هتل، مسافرخانه و یا محل اقامت هستید، می توانید با استفاده از اسکریپت جایاب به جذب مشتری از سراسر دنیا بپردازید. پنل کاربری جایاب به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی از ویژگی های محل مورد نظر خود مطلع شده و نسبت به رزرو سوئیت اقدام کنند.

اسکریپت های راه اندازی سایت فریلنسری و دورکاری

این دسته از محصولات شامل اسکریپت های برنامه‌جو، پروژه‌یاب و جوینکده می باشد. از زمان شیوع همه گیری کرونا تا به امروز، این دسته از اسکریپت ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند.

اسکریپت های مرتبط با دورکاری یکی بهترین انتخاب ها جهت راه اندازی وب سایت های فریلنسری می باشد که دارای رابط کاربری حرفه‌ای و کاربردی جهت مدیریت صحیح فریلنسرها و کارفرمایان است.

اسکریپت وب سایت های خبری و آگهی

کیوسک: اگر به راه اندازی وب سایت های خبری علاقه دارید، ما اسکریپت کیوسک را به شما پیشنهاد می کنیم. همانطور که میدانید یکی از پرطرفدارترین و پر بازده‌ترین مشاغل آنلاین مرتبط با وب سایت های خبری می باشد. از همین رو، شرکت رابسانا نیز با توجه به این موارد، اسکریپت کیوسک را به صورتی کاملا کاربر پسند طراحی کرده است.

بیلبورد: این اسکریپت به منظور راه اندازی وب سایت و یا پلتفرم خرید و فروش اجناس دست دوم طراحی شده است. متخصصان رابسانا با بررسی و ارزیابی پلتفرم های خرید و فروش مرسوم، این اسکریپت را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا خریداران و فروشندگان بتوانند به صورتی کاملاً ایمن به معامله و تجارت بپردازند.

محصولات قابل ارائه توسط رابسانا

بلاگ کار: داشتن وب سایت وبلاگدهی یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد آنلاین است. به این صورت که کاربران با ثبت وبلاگ در پلتفرم شما باعث افزایش شهرت شما می شوند. این امر باعث می شود تا سیل پیشنهادات تبلیغاتی به سمت شما سرازیر شود. به این ترتیب شما میتوانید به ساده ترین روش به درآمد شگفت انگیزی دست پیدا کنید.

اسکریپت های راه اندازی سایت مدیا

ویدیونما: اگر صاحب آموزشگاه هستید و یا به راه اندازی پلتفرم به اشتراک گذاری محتوای تصویری علاقه دارید، استفاده از اسکریپت ویدیونما بسیار هوشمندانه خواهد بود. زیرا این اسکریپت دارای تنظیمات بیشماری جهت مدیریت فایل های تصویری می باشد و به گونه‌ای توسعه داده شده که از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد.

آهنگستان: همانطور که از نام آن نیز مشخص است؛ اسکریپت آهنگستان به منظور مدیریت و به اشتراک گذاری محتوای صوتی( آهنگ، پادکست، کتاب صوتی و غیره) می باشد. تاکنون بسیاری از گروه های موسیقی و خوانندگان با استفاده از این اسکریپت توانسته‌اند به خوبی نحوه انتشار آثار خود را مدیریت کنند و بازخوردهای مثبت و سازنده‌ای را از طرفداران خود دریافت نمایند.

نتیجه گیری:

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن رابسانا با سالها تجربه در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت، محصولات فوق را با همکاری کارشناسان حرفه‌ای و بررسی دقیق بازار طراحی و توسعه داده است.

تمامی محصولات رابسانا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جهت مدیریت آنها به هیچگونه دانش فنی و تخصصی خاصی نیاز نیست و تمام افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

پشتیبانان رابسانا نیز در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود تا با اطمینان خاطر بتوانید ابهامات خود را برطرف کرده و در مدت بسیار کوتاهی وب سایت خود را راه اندازی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر محصولات و خدمات نیز می توانید از وب سایت رابسانا بازدید و به صورت آنلاین با مشاوران گفتگو کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا