اجتماعی

اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: احکام رتبه بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

به گزارش روند بازار، رضا فیضی نژاد معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با رایزنی‌های فشرده و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه ۲۸ اسفندماه) صادر شد.

وی افزود: در ۲۰ روز اخیر فایل جدیدی از سوی آموزش و پرورش برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از عزیزان بازنشسته این دستگاه که مشمول طرح رتبه بندی شده بودند، برای صندوق بازنشستگی ارسال شد.

فیضی نژاد گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبالغ ناشی از معوقات رتبه بندی برای ۵۳۰۶ نفر از عزیزان مشمول تا عصر امروز (سه شنبه ۲۹ اسفندماه) به حساب حقوق بازنشستگی افراد واریز خواهد شد.

منبع
خبرگزاری مهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا