اقتصادی

توئیتی که باعث رشد بیت کوین شد!

بری سیلبرت دیروز توئیتی در رابطه با هفته بزرگ بازار رمزارزها منتشر کرد و بازار امروز به این توئیت واکنش نشان داد و رشد کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین برای اولین بار در ماه اکتبر از سطح ۶۵ هزار دلار گذشت و حالا در محدوده ۶۶ هزار دلار معامله می‌شود.

همچنین ارز دیجیتال اترویم سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد و به قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ دلار رسید و کارشناسان عقیده دارند این ارز در میان مدت ۵ هزار دلاری می‌شود.

بسیاری عقیده دارند رشد بازار به دلیل توئیت بری سیلبرت، مدیرعامل گروه ارز دیجیتال است. او در توئیتر خود نوشت: هفته بزرگی برای بازار رمزارزها در پیش است.

این توئیت به شدت در بازار رمزارزها دیده شد و احتمالا خریداران را تقویت کرده است.

هشدارهای سیلبرت در رابطه با بازار رمزارزها را نباید نادیده گرفت چون او قبلا ریزش دوج‌کوین را پیش‌بینی کرده بود و شرکت سرمایه‌گذاری او حالا بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی در گردش دارد.

بری سیلبرت دیروز توئیتی در رابطه با هفته بزرگ بازار رمزارزها منتشر کرد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا