بورس

رشد حدود ۲۶ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس تهران امروز ۱۳ مردادماه در نیمه اول معاملات و رشد ۲۶ هزار و ۴۹۴ واحدی، از مرز مقاومتی ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش روند بازار بورس، در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس پس از رشد ۲۶ هزار و ۴۹۴ واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۲ هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۲۱۶۳ واحدی به ۴۰۲ هزار و ۸۵۳ رسید.
آخرین قیمت ۱۱۵ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۷۸نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
نمادهای سپید، شستا، وغدیر، فملی، پترول، فجر و کاما در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای دی، فرابورس، وهامون، گدنا، شصدف، لطیف و آریا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۶۰۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا