اقتصادی

رشد دیوانه‌وار بیت‌کوین

معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی همراه باکاهش نرخ دلار در ابتدای هفته و اوج‌گیری مجدد آن در اواسط هفته دنبال شد تا بازارها با یک سردرگمی مواجه باشند.

به گزارش روند بازار به نقل از اقتصادآنلاین، شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۱.۰۶همراه شد و شاخص کل هم وزن نیز با ریزش ۰.۹۲ درصدی همراه شد تا بورس همچنان در رکود باقی بماند و ارزش معاملات خرد نیز همچنان در سطوح پایین به سر می‌برد.

بازار سکه و طلا نیز در هفته گفته با نوسان زیادی همراه بود و حاصل معاملات آن کاهش ۰.۹ درصدی بود.

بازار کریپتو طی هفته گذشته روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت و قیمت بیت کوین بعد از عبور از ۳۰ هزار دلار تا ۳۵ هزار دلار رشد کرد و بسیاری از معاملات فروش بالای ۳۰ هزار دلار را لیکویید کرد.

رشد انفجاری بیت‌کوین طی هفته گذشته با افزایش دامیننس آن همراه بوده است و بسیاری از آلت‌کوین‌ها با رشدی کمتر از بیت‌کوین مواجه شدند که این امر نشاندهنده تمایل بیشتر سرمایه‌گذاران به بیتکوین نسبت به آلت‌کوین‌ها می‌باشد.

بازدهی هفتگی بازارها

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا