بورس

رشد ۲۸۰هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۸۰هزار واحد افزایش را طی ۱۸۵روز معاملاتی به ثبت رسانده است.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۶۲۴میلیارد و ۱۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۵۵۹هزار و ۸۶۷میلیارد ریال در بیش از ۸۰میلیون و ۲۲۹هزار و ۹۷دفعه طی ۱۸۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۰۲میلیارد و ۷۴۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۹۲هزار و ۳۵۳میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸۵روز، با ۲۸۰هزار و ۶۴واحد افزایش، معادل ۲۰.۴۸درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۶۴۷هزار و ۳۱۵واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۳۲هزار و ۴۱۴واحد افزایش، معادل ۳۸.۰۲درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۸۰هزار و ۶۸۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۸۷هزار و ۱۴۰واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۲۵۱هزار و ۲۵۰واحد و شاخص بازار دوم با ۶۱۸هزار و ۶۰۳واحد رشد به عدد ۳ میلیون و ۱۷۸هزار و ۳۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۷.۵۹رصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۴.۱۷درصد رشد همراه شدند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا