بورس

رشد ۳۳۷۶ واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با رشد ۳۳۷۶ واحدی به کار خود پایان داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۷۳میلیارد و ۶۶۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۵۹هزار و ۳۷۹میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۷۵۶هزار و ۱۲۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۴.۸۰، ۶۱.۶۱ و ۱۰۷.۳ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۱میلیون و ۶۲۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۰۶هزار و ۹۲۱میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵۳.۱۰ و ۵۹.۳۵ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۳۳۷۶ واحد افزایش، معادل ۰.۱۹ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۸۲۰هزارو ۹۸۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸هزار و ۵۳۳واحد افزایش، معادل ۱.۵۶درصد رشد کرد و رقم ۵۵۴هزار ۱۹۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۶۶۴واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۳۹۹هزار و ۳۰واحد و شاخص بازار دوم با ۶ هزار و ۲۳۳واحد رشد، به عدد ۳میلیون و ۴۶۴هزار و ۵۸۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۱۹درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۸درصد رشد همراه شدند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا