اقتصادی

خبری مهم برای دارندگان شیبا / روند صعودی SHIB شروع شده است؟

شیبا اینو امروز حدود ۲۶ درصد رشد کرده و به نزدیک مقاومت خود رسیده است. رشد شیبا تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بعد از یک ماه پر فراز و نشیب، همراه با شیب نزولی بازار و افزایش ترس، ارز دیجیتال شیبا ۲۶ درصد رشد و حالا در قیمت ۰/۰۰۰۰۴۹ دلار معالمه می‌شود. چرا کارشناسان عقیده دارند شیبا رشد می‌کند؟

شیبا از سقف قیمتی خود در محدوده ۰/۰۰۰۰۸۷ دلار حدود ۵۸ درصد ریزش کرد و به ۰/۰۰۰۰۳۶ دلار رسید.

لیست شدن شیبا اینو در دو صرافی بزرگ کراکن و رابین‌هود باعث کاهش ترس و شروع رشد این ارز شد.

صرافی رابین‌هود بعد از دریافت ۵۰۰ هزار امضا در رابطه با لیست کردن ارز دیجیتال شیبا اعلام کرد این ارز را لیست می‌کند اما برخی از معامله‌گران بعد از رشد شیبا در سقف قیمتی اقدام به فروش کردند.

صرافی کراکن هم در پست وبلاگی اعلام کرد که روز ۳۰ نوامبر یعنی همین امروز به صورت زنده ترید ارز دیجیتال شیبا را فعال می‌کند و کاربران می‌توانند با حداقل مبلغ دو دلار شیبا بخرند.

خیلی تعجب‌آور نیست که امروز قیمت شیبا به خاطر لیست شدن تو صرافی بزرگ رابین‌هود رشد کند اما این رشد تا کجا ادامه دارد؟

تحلیل شیبا SHIB

در زمان نوشتن این گزارش شیبا اینو در محدوده ۰/۰۰۰۰۴۷ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات این ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۶/۱ میلیارد دلار است.

ارزش بازار ارز دیجیتال شیبا حدود ۲۶/۱ میلیارد دلار است و شیبا اینو اخیرا از ارز دیجیتال AVAX در رتبه‌بندی مارکت‌کپ بالاتر رفته است.

محدوده قیمت ۰/۰۰۰۰۵ دلار برای شیبا اینو مقاومت مهمی محسوب می‌شود. نه تنها برای اینکه این محدوده یک محدوده حمایت روانی محسوب می‌شود بلکه این ناحیه در نوامبر به عنوان حمایت معتبری عمل کرده است.

کارشناسان عقیده دارند اگر شیبا اینو قیمت خود را در ماه آخر میلادی بالای محدوده مقاومت ۰/۰۰۰۰۵ دلار حفظ کند برای ثبت یک سقف تاریخی جدید آماده می‌شود.

شیبا اینو در نمودار چهارساعته یک مثلث صعودی را به بالا شکسته و اندیکاتور مکدی در محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۳۸ دلار سیگنال خرید صادر کرده است.

شاخص مقاومت نسبی در محدوده اشباع خرید قرار دارداما به نظر می‌رسد به زودی دوباره از این محدوده خارج می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا