اقتصادی

رشد قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

رشد قیمت بیت کوین پس از این که چندین شرکت مهم از لیست ۵۰۰ شرکت برتر جهان از آن حمایت کردند تقریبا به ۵۰ هزار دلار رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، قیمت بیت‌ کوین پس از اینکه چندین شرکت مهم از لیست ۵۰۰ شرکت برتر جهان از آن حمایت کردند تقریباً به ۵۰ هزار دلار رسید.

پس از آنکه شرکت‌های بزرگی مانند مسترکارت و بی‌ان‌وای ملون اعلام کردند در حال آماده‌سازی برای پیوستن به بیت‌کوین هستند، قیمت این ارز دیجیتال جهش کرد و به رکورد ۴۹٫۷۱۶ دلار رسید.

پیش از این هم شرکت تسلا با خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت‌کوین به این بازار پیوسته بود. این شرکت اعلام کرده بود برای فروش خودروهای برقی خود از مشتریان بیت‌کوین هم قبول خواهد کرد.

اما رشد قیمت بیت کوین همچنان نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند و پس از ثبت این رکورد ۲.۴ درصد سقوط کرد و به ۴۷٫۹۲۵ دلار بازگشت و سپس تا ساعت ۷:۳۹ صبح سه‌شنبه به وقت تهران دوباره ۱.۵۸ درصد جهش کرد و به ۴۹٫۴۲۲.۷۵ دلار رسید.

مسترکارت اعلام کرد در ادامه امسال برخی از ارزهای مجازی را قبول خواهد کرد. بی‌ان‌وای ملون اعلام کرد امسال خدمات مالی خود را برای ارزهای دیجیتال هم انجام خواهد داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا