اقتصادی

رشد ۱۷۵ درصدی فروش بیمه در ۱۴۰۱

بهزادپور، رئیس بیمه مرکزی از رشد ۱۷۵ درصدی فروش بیمه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از بازار، مجید بهزاد پور، رئیس بیمه مرکزی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی گفت: سه بازار بورس، بانک و بیمه باید کارآمد، شفاف و هماهنگ باشند. در قسمت فروش بیمه طی سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۷۵ درصد رشد داشتیم و خسارت پرداختی نیز ۵۵ درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: در سال قبل ۲۶ میلیون ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه را تحت پوشس قرار داده ایم که ۲۰ هزار همت ارزش آن است. در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد یورو ریسک پوشش صنعت بیمه بوده است. تعداد افراد تحت پوشش درمان نیز ۱۷ درصد رشد داشته است.

رئیس بیمه مرکزی با بیان اینکه افراد تحت پوشش حوادث ۵ درصد رشد داشتند، بیان کرد: رشد ۱۰ درصدی در بیمه نامه نشان دهنده این است که این صنعت ظرفیت گسترده‌ای دارد و صنعت بیمه با اصل نقد شوندگی پی گیر است. از دیگر برنامه‌های عملیاتی معرفی بازنشستگی تکمیلی است.

وی با بیان اینکه اوراق بهادار بیمه‌ای در جهان مرسوم است، تاکید کرد: انتشار اوراق بهادار بیمه از دیگر برنامه‌های ما است که مجوز آن دریافت شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا