کسب و کار

رعایت چند استراتژی عالی عامل موفقیت من شد

من برای موفقیت شغلی خود تصمیم گرفتم جوانب مختلف را بررسی کنم و با انتخاب حوزه تجارت نوین پنجره ای از ثروت آفرینی را به روی خود گشودم و با خرید و فروش محصولات عالی در حوزه زیر توانستم تجارب مهمی را در این حوزه یاد بگیرم که منجر به موفقیت و ثروتمند شدن من در این مسیر شد.

بچینگ دست دوم

بچینگ دست دوم یکی از انواع بچینگ است که با توجه به نوع عملکرد خود مورد توجه خیلی از ساختمان سازها قرار گرفته است. اگر فعالیت شما در زمینه ای است که با دستگاه های بچینگ سر و کار دارید حتما با ویژگی ها و سایزهای مختلف آن نیز آشنایی دارید، دستگاه بچینگ یک متری یکی از این سایزها به حساب می آید. وظیفه ی اصلی این دستگاه نیز مانند سایر انواع بچینگ تولید کردن بتن باکیفیت بوده و وجه تمایز آن فقط از نظر سایز و حجم بتن تولید شده ی آن در هر ساعت می باشد. این دستگاه پرکاربرد می تواند زمان تولید بتنی که برای هر ساخت و ساز نیاز دارید را به کوتاه ترین حد خود برساند و از این روز در زمان و هزینه های ناشی از تولید بتن صرفه جویی زیادی نماید.

بچینگ سیار

بچینگ سیار یکی از وسایلی که آماده در تولید انبوه محصولات بتنی با کیفیت بالا برای انواع مصالح ساختمانی و مصارف استفاده می شود. سه نوع بچینگ موجود است ثابت، فشرده و سیار است که با توجه به محدوده پروژه، زمین ساخت و ساز و ترجیح مشتری قابل استفاده است. راه حل های سفارشی کارخانه سیمان نیز می تواند به سفارش طراحی یا ساخته شود. بچینگ بتن سیار بر روی یک شاسی چرخدار متحرک و جمع شونده برای حداکثر تحرک و نصب سریع طراحی شده اند. بزرگترین مزیت این است که کارخانه‌های بتن متحرک برای پروژه‌ های کوتاه‌ مدت مناسب هستند و به سرعت در محل نصب و خارج می‌شوند.

بچینگ سیار

بچینگ سیمان

اغلب بچینگ پلانت به صورت عامیانه به آن میکسر سیمان می گویند، دستگاهی است که به طور همگن سیمان، سنگدانه هایی مانند ماسه یا شن و آب را برای تشکیل بتن مخلوط می کند. یک بچینگ سیمان معمولی از یک درام چرخان برای مخلوط کردن مواد استفاده می کند و برای کارهای در مقیاس کوچک، بتن کن های قابل حمل اغلب استفاده می شود. در این صورت ساخت بتن در محل ساخت و ساز آسان تر شود و به کارگران زمان کافی برای کار با بتن قبل از سخت شدن می دهد. جایگزین دیگری برای دستگاه مخلوط کردن بتن با دست است و این مخلوط معمولاً در چرخ دستی مخلوط می شود، با این حال اخیراً بسیاری از شرکت ها شروع به فروش برزنت های اصلاح شده برای این کار کرده اند.

بچینگ سیمان
بچینگ سیمان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا