ورزش

رقبای فرنگی‌کاران کشورمان مشخص شدند

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ، حریفان ملی پوشان کشورمان مشخص شدند.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از فردا (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز می‌شود که سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند. بر این اساس مراسم قرعه کشی مدعیان اوزان دهگانه عصر امروز برگزار و قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر مشخص شد:

در وزن ۵۵ کیلوگرم: سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف مکس نوری از آمریکا می‌رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان نوریار حاخویان از ارمنستان و فابین اشمیت آلمان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رضوان آرنات دارنده مدال برنز اروپا از رومانی مبارزه می‌کند وی در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان و دالتون روبرتس از آمریکا می‌رود. در این وزن ۱۹ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با کریستوف بورگر از اتریش کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان لئوس درمولا از اسلواکی و جی یول لی از کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه بین گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان و دی بریتو از برزیل می‌رود. در این وزن ۳۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست به مصاف سینگ هارپریت از هند می‌رود در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می‌گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بیسلطان اف از دانمارک می‌رود. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده دیدار میان آراتا سونودا از ژاپن و داوید اوواسپیان دارنده مدال زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنج شنبه ۱۵ مهرماه:
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: مراسم وزن کشی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
جمعه ۱۶ مهرماه:
ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
شنبه ۱۷ مهرماه:
ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
یکشنبه ۱۸ مهرماه:
ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰: مسابقات شانس مجدد اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت ایران با نروژ یک ساعت و نیم است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت نروژ ساعت ۱۲ به وقت ایران است.

خبرنگار: علیرضا هنرمنش

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا