کسب و کار

روسری اقبال کوتاه مرا بلند کرد و ثروتمند شدم

من در حوزه تولید روسری فعالیت میکنم با تولید انواع روسری توانسته ام یک فرد ثروتمند در حوزه کاریم باشم. اکنون میخواهم چند نمونه را باهم مورد بررسی قرار بگیریم.

روسری کوتاه

امروزه مد پوشاک بیشتر به سمت گذشته می رود که روسری کوتاه به صورت فانتزی، قدیمی و جدید در بازارها موجود می باشد که هر فردی بسته به سلیقه ای که دارد می تواند این مدلها را تهیه کند. روسریها یکی از اصلی ترین پوشاک برای خانمها می باشد که بسیاری از افراد برای این که بتوانند استایل مناسب تری را داشته باشند آن را با دیگر لباسهایشان هماهنگ می کنند. بسیاری از این روسریها علاوه بر زیبایی که دارند دارای وزنی سبک هستند از این رو بسیاری از بانوان می توانند در طول روز با خیال راحت از این مدلها استفاده داشته باشند. برخی از روسریها دارای قواره ای بزرگ هستند از این رو بسیاری از خانمهایی که به پوششان اهمیت می دهند می توانند از این نوع استفاده داشته باشند. برخی از روسری ساتن ابریشم دارای بافتی نرم و با کیفیت می باشند از این رو افراد با استفاده از آن احساس راحت و بهتری را خواهند داشت. یکی از پر طرفدار ترین پوشاکی که امروزه بسیار توسط خانمها استفاده می شود روسری کوتاه فانتزی می باشد که دارای ظاهری متفاوت و زیبا می باشد. سایز و اندازه این روسریها نسبت به دیگر روسریها کوچک تر است و افرادی که می خواهند جلوه خاص تری را برای خودشان ایجاد کنند از این مدل محصول استفاده می کنند.

شال اشکی

یکی از انواع پر استفاده شال برای خانومها شال اشکی خاص براق جدید است که ابعاد مختلفی دارد. مثلاً در سال ۱۳۹۴ شالهایی با جنس حریر و نخ در ابعاد ۸۰ در ۱۸۰ بسیار مورد استقبال قرار گرفت مخصوصاً خانمهایی که مدلهای مجلسی و شیک می ‌پسندند یا مثلاً شالهایی با اندازه‌ های ۶۰ در ۱۸۰  بسیار مورد پسند قرار گرفت که در آن نوشته ‌های چاپی با مضمون اشعار نو از مرحوم سهراب سپهری که ریشه ‌های بلندی هم داشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و مخصوص خانمهایی بود که بیشتر تیپ هنری یا اسپرت می ‌زدند. شالها جنسهای متفاوتی دارند شال نخی که اصلی‌ ترین نوعشان است و بیشترین طرفدار را در بین شالها دارد و یکی از پرکاربردترین پوششها در میان خانمهاست و تقریباً همه خانمها شال نخی مشکی را در میان لباسهای خود دارند. در سالهای گذشته شال پوششی بود که برای بستن دور گردن یا کمر استفاده می‌ شد اما به ‌مرور زمان در ایران خانمها از شال برای پوشاندن سر و موهایشان استفاده کردن و البته کم کم استفاده از شال جای خود را به روسری قواره کوچک داد به ‌طوری ‌که امروزه شال معنای متفاوتی دارد و حتی به شال گردن هم شال گفته می‌ شود.

شال اشکی

روسری پشمی

یکی از مهمترین پوششها برای بانوان عزیز مربوط به روسری است که در تنوع رنگی بالایی از نظر جنس و طرح و رنگ موجود است. در این مطلب قصد داریم در رابطه با روسری پشمی قیمت خرید فروش آن بیشتر صحبت کنیم این نوع از روسری از الیاف پشمی دوخته شده است به همین دلیل خیلی گرم و نرم و با لطافت است و از این نظر بهترین نوع روسری برای زمان سرما است چرا که به خوبی سر و گوش و گردن شما را گرم نگه می دارد و تا حد زیادی از سرماخوردگی و عفونت گوش و سردرد جلوگیری می کند. پارچه از الیاف و نخ تولید می گردد که برای دوخت پوشاک و البسه و غیره استفاده می شود مثلا روسری پشمی نمونه ای از روسری است که برای دوخت آن از پارچه های پشمی استفاده می کنند که با دست کشیدن بر روی جنس این روسری به راحتی می توان متوجه خصوصیات خوبی مثل نرمی و لطیف بودن شوید و برای انتخاب این روسری در طرحهای گوناگون پی بردن به کیفیت بالای جنس آن کافی است. شال و روسری پشمی را بیشتر از الیاف طبیعی مانند پشم گوسفند و غیره تهیه می کنند که با اطمینان می توان گفت در ترکیب پارچه به کار برده شده برای دوخت این روسری به هیچ عنوان از مواد پلاستیکی و شیمیایی استفاده نشده است.

روسری پشمی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا