دانش و فناوری

رونالدو پادشاه فضای مجازی شد/ درآمد مجازی رونالدو بیشتر از درآمد فوتبالی‌

رونالدو از حساب شخصی خود در اینستاگرام که بیشترین دنبال کننده را دارد برای هر پست تبلغاتی مبلغی بین ۸۸۰ هزار تا یک میلیون دلار دریافت می‌کند.

به گزارش روند بازار، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به سرگرمی خود یعنی گلزنی در استادیوم‌های مستطیل سبز و به دست آوردن قلب هواداران در خارج از خانه و کسب سودهای فوق العاده در شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد.

فارس نوشت، درآمد ابرستاره پرتغالی تنها به فوتبال و سرمایه گذاری در املاک ختم نمی شود. رونالدو با بیشترین درآمد مالی در فضای مجازی به «پادشاه مجازی» تبدیل شده است.

کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله اولین فردی در جهان شد که از مرز ۴۵۰ میلیون فالوور در اینستاگرام عبور کرد و حساب کاپیتان تیم ملی پرتغال شامل ۳۳۱۵ پست است و اکانت او توسط ۵۱۵ کاربر مشهور، فوتبالیست و .. دنبال می‌شود.

رونالدو بیش از ۷۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، از جمله ۱۵۰٫۸ میلیون دنبال کننده در برنامه اینستاگرام و بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال کننده از طریق توییتر.

رونالدو پادشاه فضای مجازی شد

گزارش‌های رسانه‌های انگلیس نشان می‌دهد که رونالدو بیشترین سود مالی در جهان را دارد، از حساب شخصی خود در اینستاگرام که بیشترین دنبال کننده را از سوی طرفداران او در سراسر جهان دارد برای هر پست تبلغاتی مبلغی بین ۸۸۰ هزار تا یک میلیون دلار دریافت می‌کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد درآمد کریستیانو رونالدو از پست‌های تبلیغاتی که سالیانه منتشر می‌کند بیشتر از دستمزدی است که از باشگاهش منچستریونایتد دریافت می‌کند که ۲۶ میلیون پوند در هر فصل است.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» اشاره کرد که مبلغی که مسی برای هر پست در حساب کاربری خود در اینستاگرام دریافت می‌کند مبلغی بین ۶۵۱۰۰۰ تا یک میلیون دلار است. مسی با انتشار ۴ تا ۵ پست تبلیغاتی در ماه درآمدش از دستمزدش در پاری سن ژرمن بیشتر می‌شود

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا