اقتصادی

روند بازار؛ ریزش قیمت سکه ادامه‌دار است

از پس مقاومت دو روزه سکه برابر کاهش قیمت، امروز بالاخره سد مقاومتی ۱۲ میلیون تومان شکسته شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به یازده میلیون و نهصد هزار تومان رسید

به گزارش روند بازار به نقل ازخبرآنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش نزدیک به ۲۰۰ هزار تومانی به یازده میلیون و ۹۵۰ تومان رسید اما فعالان بازار که غالبا سکه را در محدوده قیمتی صد تا دویست هزار تومان کمتر از قیمت فروش می‌خرد، امروز حاضر به خرید سکه به قیمت بالاتر از یازده میلیون تومان نیستند. 

 اکثر کسانی که به این قیمت سکه را می‌خزند نیز مردمی هستند که اطراف صرافی‌ها حضور دارند و فضا را برای خرید پایین تر از قیمت سکه مناسب می‌بینند. 

قیمت سکه طلا

 در حالی که قیمت سکه در روزهای اخیر نزدیک به ۴ میلیون تومان کاهش را تجربه کرده است، همچنان نرخ فروش نزدیک به ۹۰۰ هزار تومان بالاتر از قیمت واقعی است . این بدان معنی است که قیمت واقعی هر قطعه سکه بر مبنای قیمت طلا در بازارهای جهانی و همچنین قیمت دلار در بازار ایران در محدوده ۱۱ میلیون تومان قرار می‌گیرد . 

 فعالان بازار سد بعدی مقاومتی سکه را صد ۱۰ میلیون تومانی می‌دانند و معتقدند ریزش قیمت دلار تا محدوده ۲۰ هزار تومان بهای هر قطعه سکه را به حدود ۱۰ میلیون تومان و حتی کمتر خواهد رساند . 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا