اقتصادی

روند بازار ارزهای دیجیتال در معاملات امروز

روند بازار به نقل از فارس نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرد و به حدود ۴۹ هزار و ۳۰۰ دلار  رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش ۱۴.۵ درصد پایین‌تر است. 

رشد امروز قیمت بیت کوین باعث شد تا ارزش کل بازار بیت کوین که به مرز ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده بود، کمی رشد کند و به ۹۲۲ میلیارد دلار برسد. در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۷۶ میلیون بیت کوین به ارزش ۵۸ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

اتریوم هم امروز به عنوان دومین ارز بازار ۰.۶ درصد پایین آمد و به ۳۸۳۰ دلار رسید. قیمت باینانس کوین ۳.۹ درصد رشد کرد و ۶۰۲ دلار در هر توکن معامله شد.

قالیباف: درگاه صرافی های دیجیتال باید مسدود شود

چند روزی است که ارز مجازی کاردانو جای داج کوین را به جای چهارمین ارز بازار گرفته و در معاملات امروز ۱۱.۵ درصد رشد کرد و به ۲.۴ دلار رسید. قیمت داج کوین هم ۳.۸ درصد بالا آمد و هم اکنون ۵۳ سنت در هر توکن خرید و فروش می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش کل این بازار با ۲.۴۷ درصد رشد نسبت به دیروز به ۲۳۰۳ میلیارد دلار رسیده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا