اقتصادی

روند بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد ریزش کرد و بیت‌کوین در محدوده ۳۱ هزار دلار معامله می‌شود. 

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد ریزش کرد و بیت‌کوین در محدوده ۳۱ هزار دلار معامله می‌شود.

همانطور که قبلا پیش‌بینی شده بود اتریوم بعد از ریزش از محدوده حمایتی ۲ هزار دلار تا هزار و ۸۰۰ دلار ریزش کرد.

بازار فعلا روندی نزولی دارد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند احتمال ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار زیاد است اما برخی از کارشناسان عقیده دارند بالا رفتن دامیننس بیت‌کوین و تثبیت بالای ۴۸ درصد می‌تواند شروع یک روند صعودی باشد.

سیگنال‌های مثبتی از موسسات خصوصی در رابطه با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین به گوش می‌رسد اما از طرفی هم دولت‌ها به مقابله سرسختانه با بیت‌کوین می‌پردازند و صرافی بایننس در ایتالیا و چین فیلتر شده است.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری سابق آمریکا در گفتگو با شبکه CNBC تایید کرد که چشم‌اندازش نسبت به بیت‌کوین تغییر کرده و او را جایگزین طلا می‌داند.

استخراج‌کنندگان چینی هم در حال انتقال به کسب و کار خود کشورهای دیگر هستند.

از دست رفتن محدوده ۳۰ هزار دلار می‌تواند سیگنالی برای فروش باشد زیرا محدوده حمایتی بعدی عدد ۲۲ هزار دلار است و برخی عقیده دارند حتی ممکن است ریزش تا ۱۸ هزار دلار ریزش کند.

ارز دیجیتال XEM در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۲ درصد رشد کرده و بیشترین رشد را در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

ارز دیجیتال تل‌کوین هم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ درصد ریزش کرده است.

ارز axs هم در یک هفته گذشته ۸۵ درصد رشد کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا