اقتصادی

روند بازار سکه در هفته‌ای که گذشته

بررسی وضعیت روند بازار طلا در هفته گذشته از نوسان حدود ۵۰ دلاری نرخ اونس در بازارهای جهانی خبر می‌دهد. این در حالی است که شدت نوسان‌ها در بازار داخلی کمتر بود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین هفته گذشته بازار طلا در حالی کار خود را آغاز کرد که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار یازده میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود؛ رقمی که تا پایان هفته با افزایش ۵۰ هزار تومانی قیمت به یازده میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. بالاترین قیمت سکه تمام بهار طرح جدید در روز سه شنبه رقم خورد که قیمت آن تا ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز افزایش یافت.

روند بازار سکه طلا

در این هفته نیز نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نوسان چندانی را تجربه نکرد و در حالی هفته را آغاز کرد که نرخ آن یازده میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود و در روز دوشنبه به ارزانترین نرخ هفته خود یعنی یازده میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز رسید ولی نهایتا هفته را با قیمت یازده میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به پایان برد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز شنبه هفته گذشته یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۹۸ تومان قیمت‌گذاری شد و نهایتا هفته را با نرخ یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۰۰ تومانی به پایان رساند. طلای در ارزان‌ترین قیمت در هفته گذشته به یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۰۲ تومان رسید. این اتفاق در روز یکشنبه رخ داد. گرانترین قیمت طلا نیز به یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده بود.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز به هزار و ۸۷۵ دلار رسید حال آنکه نرخ آن در آغاز هفته هزار و ۸۷۰ دلار بود. اونس طلا در این هفته و در گرانترین حالت روز دوشنبه به هزار و ۹۰۴ دلار هم رسید. هزار و ۸۶۱ دلار نیز ارزان‌ترین قیمت این هفته اونس طلا در بازارهای جهانی بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا