اقتصادی

روند صعودی بیت کوین کی شروع می شود؟

بیت‌کوین میانه کانال رنج خود را پشت سر گذاشته است و در محدوده ۳۵ هزار دلار معامله می‌شود. سوال اینجاست که روند صعودی بیت‌کوین کی شروع می‌شود؟ 

به گزارش روند بازار، بیت‌کوین میانه کانال رنج خود را پشت سر گذاشته است و در محدوده ۳۵ هزار دلار معامله می‌شود. سوال اینجاست که روند صعودی بیت‌کوین کی شروع می‌شود؟

ابولفضل قاسمی، کارشناس بازارهای مالی در کفتکو با تجارت‌نیوز در رابطه با بازار رمزارزها گفت: ما یک روند صعودی بلندمدت داشتیم که با فروش بزرگان بازار این روند از دست رفت. با خاموش شدن درصد قابل توجهی از ماینرها در چین قدرت پردازش شبکه کاهش پیدا کرده و این موضوع می‌تواند بر قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار باشد. در حال حاضر یک روند رنج داریم و در محدوده‌ای به سر می‌بریم که نه کسی می‌خرد و نه کسی می‌فروشد.

این کارشناس در رابطه با زمان بازگشت روند صعودی بیت‌کوین گفت: هر چه این روند بازگشت طولانی‌تر باشد روند صعودی کم قدرت‌تر می‌شود. بازگشت روند صعودی نباید یک سال طول بکشد چون روزانه ۹۰۰ و سالانه ۳۳۰ هزار بیت‌کوین استخراج و وارد شبکه می‌شود که به نوعی یک عرضه محسوب می‌شود و شروع روند صعودی سخت‌تر می‌شود.

قاسمی در رابطه با احتمال ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار گفت: در حال حاضر بسیاری از بزرگان بازار خرید نمی‌کنند اما بیت‌کوین تقاضای زیادی در محدوده ۳۰ هزار دلار دارد. به نظر می‌رسد بازار یک ریزش به کانال ۲۴ هزار دلار نیاز داشته باشد چون این ریزش برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذابیت قیمت محسوب شود و خریدهای سنگین در این محدوده انجام شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا