اقتصادی

تغییرات قیمت سکه امروز ۱۹ دی/ ادامه روند کاهشی قیمت سکه

روند قیمت سکه امروز ۱۹ دی ۱۴۰۰ (طرح قدیم) در مجموع کاهشی بود. به نظر می‌رسد، سیگنال‌های مثبت از روند مذاکرات در نشست وین، دلیل این کاهش قیمت باشد.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، صبح امروز، حدود ساعت ۱۱ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود.

آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد در آن زمان قیمت سکه طرح قدیم نیز به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود.

قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

تغییرات قیمتی تا ظهر امروز

ساعت از ۱۲ گذشته بود که تجارت‌نیوز گزارش داد، قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران به ۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسیده است.

در آن زمان قیمت سکه طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت شده بود. همچنین قیمت نیم‌سکه شش میلیون و ۵۸۰ هزار تومان اعلام شد.

تغییرات قیمتی تا ساعت ۱۹

حدود ساعت ۱۹ نیز تجارت‌نیوز در مورد قیمت طلا و سکه گزارش داد که طبق نرخ‌‌های اعلامی سایت طلا و جواهر تا آن ساعت، قیمت سکه تمام طرح حدید ۱۲ میلیون و ۳۶۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان است.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است.

در زمان انتشار این گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران در حال به روزرسانی است.

به نظر می‌رسد امروز روند قیمت سکه طرح قدیم در مجموع کاهشی بوده. احتمالا سیگنال‌های مثبت از مذاکرات در نشست وین، دلیل این کاهش قیمت است.

البته سکه طرح جدید کمی نوسان افزایشی داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا