اقتصادی

واکنش بازار خودرو به سخنان رئیس بورس/ خودرو گران شد

روند قیمت‌ها در بازار خودرو در واکنش با سخنان رئیس سازمان بورس صعودی شده است به طوری که پراید ۱۱۱ در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، شب گذشته در بخش خبری ۲۰:۳۰ با بیان اینکه روش فعلی قیمت گذاری و فروش خودرو تقریبا مورد قبول هیچ کس نیست، اظهار کرد: نه خودروساز، نه مصرف کننده و نه دولت از وضعیت فعلی منفعت می‌برند، بنابراین تصمیمی گرفته شد تا قیمت‌های خودرو نه رشدهای عجیب و غریب داشته باشد، بلکه رشد منطقی در قیمت خودرو درب کارخانه داشته باشیم.

روند قیمت‌ها در بازار خودرو در واکنش به سخنان رئیس سازمان بورس صعودی شده است به طوری که در بین خودرو های پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۱۵۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است و در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۵۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۵۳ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز از ۲۹۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این جهش قیمت ها به چشم می خورد به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۵۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۶ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۴۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا موجود در بازار نیز این جهش قیمت ها به چشم می خورد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۳۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۷ میلیون تومان رسیده است ودنا دنده ای توربو پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو درحال حاضر ۴۳۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت روز خودرو 12 آبان 1400

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا